۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
گرانی های افسار گسیخته مردم را به ستوه آورده است
نماینده مردم ملایر در مجلس:

گرانی های افسار گسیخته مردم را به ستوه آورده است

همدان - آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی های افسار گسیخته مردم را به ستوه آورده است، گفت: بازار وضعیت مطلوب و قابل قبولی ندارد.

حجت الاسلام احد ازادیخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه وضعیت بازار وضعیت مطلوب و قابل قبولی نیست، عنوان کرد: گرانی های افسار گسیخته مردم را به ستوه آورده  است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت می تواند با برنامه ریزی های استراتژیکی و دقیق و نظامند وضعیت بازار عرضه و تقاضا را به نحو مطلوب و شایسته ای سروسامان داده و کنترل کند؛ گفت: دولت باید عزم خود را بیش از پیش جزم و در راستای تنظیم بازار عرضه و تقاضا تلاش کند تا کنترل بازار به نتیجه دلخواه برسد و مشکلات رفع شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفرهای استانی که رئیس جمهور در پیش گرفته است، عنوان کرد: این سفرها بدون شک اتفاق مبارکی است ولو اینکه برخی به سفرهای استانی انتقاد دارند اما بنده این انتقاد را برنمی تابم و نقد می کنم.

حجت الاسلام آزادیخواه در ادامه صحبت قبل افزود:سفرهای استانی رئیس جمهور اقدام و کار ویژه ای است و مثبت تلقی می شود چراکه دولتمردان در سفرهای استانی از نزدیک و به صورت میدانی در جریان مشکلات مردم قرار می گیرند و به نوعی با دردها و دغدغه های مردم آشنا می شوند.

سفرهای استانی رئیس جمهور اقدام جهادی و مثبتی است به شرطی که در این سفرها به قول ها و وعده وعید های داده شده جامه عمل بپوشانیم و امکان وصول و تحقق این وعده وعیدها باشد و فرجام خوشی داشته باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه و در تصدیق مطلب قبل گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور اقدام جهادی و مثبتی است به شرطی که در این سفرها به قول ها و وعده وعید های داده شده جامه عمل بپوشانیم و امکان وصول و تحقق این وعده وعیدها باشد و فرجام خوشی داشته باشد.

حجت الاسلام آزادیخواه در ادامه عنوان کرد: از قول ها و وعده و وعید هایی که از طرف دولتمردان مطرح می شود و بعضا هزینه های میلیاردی برای گره گشایی از مشکلات مردم دارد ترس و واهمه داریم که این وعده وعیدها عملیاتی نشود و مردم گلایه مند شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال که از طرف وزیر راه و شهرسازی مطرح و مصوب شده است، گفت: این اقدام و خانه دارکردن مردم طرح بسیار خوبی است که امیدرا در دل های مردم می دمد اما در این راستا متاسفانه در برخی از نقاط کشور  بدلیل بهانه های واهی اسم برخی  شهرستان ها  در سامانه ثبت نشده که  از آن جمله شهرستان ملایر بود که طی رایزنی های انجام شده اسم شهرستان ملایر هم به سامانه اضافه شد اما امیدواریم همگی کمک کنیم تا تمام کشور در اولویت انجام و واگذاری مسکن باشند چراکه با این اقدام مردم امیدوارتر می شوند.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha