۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
تسهیل در دسترسی شهرک‌های صنعتی استان سمنان به شبکه ریلی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تسهیل در دسترسی شهرک‌های صنعتی استان سمنان به شبکه ریلی

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان گفت: برای تسهیل در صادرات و حمل و نقل، دسترسی شهرک‌های صنعتی استان به راه آهن ضرورت دارد لذا سعی می‌کنیم این امر تسهیل شود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از درخواست‌های واحدهای تولیدی استان سمنان در بازدیدهایی که صورت می‌گیرد، تسهیل در صادرات و حمل و نقل است، تاکید کرد: برای این منظور تا حد توان نشست‌هایی را برگزار و مسائل را برطرف می‌کنیم.

وی با بیان اینکه عمده موضوعاتی که در استان قابل حل باشند، بر طرف می‌شود، افزود: برای تسهیل در صادرات و حمل و نقل دسترسی شهرک‌های صنعتی استان سمنان به راه آهن ضرورت دارد لذا سعی می‌کنیم این امر تسهیل شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی در قالب ستاد رونق تولید و رفع موانع ایجاد شده‌اند تا مسائل و مشکلات تولید را به صورت تخصصی‌تر رسیدگی کنیم، گفت: موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه باید بتوانیم شرایط صادرات را در واحدهای تولیدی استان تقویت کنیم، گفت: در خصوص مشکلات ارزی صادرکنندگان استان سمنان اقداماتی صورت گرفته است.

وی درباره این اقدامات توضیح داد: تشکیل بانک اطلاعاتی صادرکنندگان استان سمنان یکی از اقداماتی است که با کمک اتاق بازرگانی و صمت و ... صورت گرفته است، همچنین سعی داریم تا موانع صادراتی استان را نیز احصا کنیم.

استاندار سمنان هدایت صادرکنندگان به سوی صادرات از مبدا گمرک سمنان را دیگر اقدام صورت گرفته در سطح استان دانست و تاکید کرد: رفع برخی مشکلات بانکی روند صادرات را تسهیل خواهد کرد که این اقدامات نیز با هماهنگی بانک‌ها در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۶٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha