۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
تکمیل پروژه‌های آبی کشور براساس اولویت‌ها
معاون جدید آب و آبفای وزیر نیرو مطرح کرد

تکمیل پروژه‌های آبی کشور براساس اولویت‌ها

مدیرعامل جدید شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تکمیل پروژه‌های آبی از جمله سدها، سامانه‌های آبرسانی و سیستم‌های تصفیه‌خانه آب و فاضلاب باید بر اساس برنامه‌ها و اولویت‌ها، در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، محمد جوانبخت ظهر امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه) در آیین تودیع و معارفه معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران که با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو برگزار شد، افزود: موضوع آب و مدیریت آن بحث بسیار دشوار و سختی است، زیرا با توجه به شرایط اقلیمی و کم آبی موجود در کشور باید تصمیم‌های جدی و موثری را در این زمینه اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه موضوع آب جزو موضوع‌های میان بخشی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در عین حالی که حوضه مدیریت آب کار سختی است، اما به اعتقاد من با یک مدیریت جهادی، انقلابی، کارشناسانه، عالمانه و عادلانه به مانند آنچه در دوران دفاع مقدس، رزمندگان ما توانستند به منصه ظهور برسانند، می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه اقدام‌های خود را در جهت برنامه‌های وزیر نیرو سیاست‌گذاری خواهد کرد، اظهار داشت: مدیریت یکپارچه منابع آب از  مسائل مهمی است که باید به آن پایبند بوده و آن را تقویت کرد.

وی ادامه داد: بحث مدیریت تقاضا و صرفه‌جویی در همه اشکال مصرف از موضوع ها و مسائل مهمی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

جوانبخت با بیان اینکه بخش اقتصاد آب از بخش‌هایی است که باید به آن پرداخته شود، گفت: مهمتر از همه بحث‌های جاری، موضوع منابع مالی و اعتبار است که از روش‌های مناسب و با توجه به شرایط خاص کشور بایستی دنبال شود.

کد خبر: ۱۱۶٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha