۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
تامین ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای فاز دوم نیروگاه زباله سوز رشت
استاندار گیلان مطرح کرد

تامین ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای فاز دوم نیروگاه زباله سوز رشت

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر تسریع روند احداث نیروگاه زباله سوز گفت: ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای فاز دوم بازیافت و نیروگاه تامین شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف شرکت کود آلی رشت، روند تفکیک زباله، ساخت سالن جدید و نیز احداث نیروگاه زباله سوز به جلسه اخیر کارگروه مدیریت پسماند استان و تأکید صورت‌گرفته مبنی بر زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: به روزآوری فرآیند اقدامات شرکت کودآلی تا پایان آبان ماه مورد تأکید بوده که به خوبی در حال انجام است و ۵۰۰ تن زباله بازیافت می‌شود. 

وی به بازدید از ساخت فاز دوم شرکت کود آلی اشاره و با بیان اینکه باید امور به صورت روزشمار دنبال شود تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این بخش باشیم، گفت: با افتتاح این فاز نیز ۵۰۰ تن به ظرفیت بازیافت زباله افزوده می‌شود. 

نماینده عالی دولت در گیلان بر تسریع در روند احداث و تکمیل نیروگاه زباله سوز نیز تأکید و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا ظرفیت ۶۰۰ تنی این زباله سوز را به یک‌هزار و ۱۰۰ تن افزایش دهیم چراکه معضلات زباله فقط در شهر رشت نیست و باید به صورت یک پهنه در استان، دیده شود. 

عباسی با اشاره به اینکه ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای به روزآوری، فاز دوم بازیافت و نیروگاه زباله سوز موجود است، افزود: سرعت عمل و کار جهادی همراه با همدلی و وفاق ، منجر به دستیابی به اهداف تعیین شده در زمان مشخص می‌شود. 

کد خبر: ۱۱۶٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha