۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
بازار بورس با هماهنگی دولت و مجلس ساماندهی شود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

بازار بورس با هماهنگی دولت و مجلس ساماندهی شود

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به نابسامانی بازار سرمایه گفت: بازار بورس و سرمایه باید با هماهنگی دولت و مجلس ساماندهی شود.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم ساماندهی بازار سرمایه تاکید کرد و اظهار داشت: بازار سرمایه باید راه خود را و با هماهنگی دولت پیش ببرد و اظهار نظر غیرکارشناسی بر آن لطمه می زند.

وی با اظهار اینکه شاخص ها و تکان های اقتصادی باید متناسب با وضعیت اقتصادی مردم بررسی شود، گفت: دولت قبل در تکانه های اقتصادی و نابسامانی بازار سرمایه بسیار مقصر بوده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ادامه داد: بسته های اقتصادی و سیاست های اقتصادی باید همگام با اولویت های مردم طراحی شود و در این راستا باید کمیسیون های مختلف هماهنگی لازم داشته باشند.

بابایی کنترل تورم و بازار سرمایه را اولویت اساسی بیان کرد و گفت: بازار سرمایه بدون هماهنگی دستگاه های مختلف از جمله دولت و مجلس ساماندهی نخواهد شد.

وی با اشاره به طرح تعارض منافع اظهار داشت: ما دامنه شمول این طرح را در حال حاضر را وسیع درنظر گرفتیم زیرا تاکنون در این بخش خسارت های زیادی وارد شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مردم بیشترین آسیب ها را از بانک های خصوصی می بینند، گفت: این بانک های هیچ پاسخگویی مناسبی ندارند و طرح تعارض منافع سبب می شود تا رفتارهای مدیران بررسی شود.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha