۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
اولویت اصلی بانک سپه حمایت از تولید و صنایع مولد است
مدیرعامل بانک سپه:

اولویت اصلی بانک سپه حمایت از تولید و صنایع مولد است

مدیرعامل بانک سپه اولویت اصلی این بانک را تحقق شعار حمایت اقتصادی عنوان کرد و از آمادگی کامل برای ارائه خدمات و تسهیلات به تولیدکنندگان و صنایع مولد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک سپه، آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد در بازدید از شعبه مستقل نگین با تأکید بر اهمیت بازاریابی در شناسایی و جذب  مشتریان شاخص خواستار تقویت تیم بازاریابی مستقر در شعب بانک شد.

وی در این بازدید افزون بر بررسی آمار عملکردی شعبه مذکور به تغییر ترکیب منابع، مصارف بهینه و ارائه تسهیلات با ریسک کمتر، یکسان سازی نرخ سود سپرده‌ها، وصول مطالبات و تقویت بخش ارزی تأکید کرد.

ابراهیمی با اشاره به قدمت بانک سپه و توان مضاعفی که پس از پروژه ملی ادغام به بدنه بانک تزریق شده است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بانک‌های ادغامی، تقویت زیرساخت‌ها، توجه به  بانکداری الکترونیک و پیش‌بینی نیازهای مشتریان بانک سپه را به عنوان بانکی پیشرو در کشور تبدیل خواهد کرد.

به گفته او یکی از مزیت‌های رقابتی بانک سپه وجود سرمایه‌های انسانی جوان، مستعد و متخصصی است که می‌توانند در بازار رقابتی شبکه بانکی نقش تأثیرگذار و ماندگار ایفا کرده و موفقیت‌های بی‌شماری برای بانک رقم بزنند.

مدیرعامل بانک سپه در خاتمه بازدید؛ با کارکنان شعبه مستقل نگین (قاسم سلیمانی) دیدار و ضمن گفتگو با آنان، از پیشنهادات همکاران استقبال کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha