۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
لزوم تقویت بازار سرمایه| بلاتکلیفی بورس غیرقابل قبول است
نماینده مردم اردبیل در مجلس مطرح کرد

لزوم تقویت بازار سرمایه| بلاتکلیفی بورس غیرقابل قبول است

بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت باید با تشریح برنامه‌های خود برای بورس، به سیاست سکوت خود در قبال بازار سرمایه پایان دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، صدیف بدری، با اشاره به تذکر کتبی خود به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بازار سرمایه، به عنوان ویترین اقتصاد کشور، آشفته است و از بی‌برنامگی رنج می‌برد و همه روزه شاهد گلایه‌ها و نارضایتی‌های شهروندان در این مورد هستیم.

وی افزود:‌ بیش از ۱۵ ماه است که بازار بورس بلاتکلیف به حال خود رها شده و روندی نزولی را طی می‌کند و این بلاتکلیفی به منزله نشان دادن چراغ سبز به خروج پول حقیقی از بازار سرمایه، بدتر شدن اوضاع بورس و آب شدن سرمایه‌های خرد شهروندان است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این که علی‌رغم وعده‌های داده شده توسط دولت سیزدهم و انتظارات ایجاد شده در خصوص احیای بازار بورس و صیانت از سرمایه‌های مردم، اقدام موثری در این راستا صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: دولت باید با تشریح برنامه‌های خود برای بورس و تبیین سیاست‌های خود در قبال بازار سرمایه، به سیاست سکوت خود در قبال بازار سرمایه پایان دهد و مشخص شود که جایگاه بورس در برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم چیست؟

کد خبر: ۱۱۶٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha