۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
وزیر اقتصاد دستور لغو توقیف بخشی از تسهیلات پرداختی بانک ها به مردم را بدهد
نماینده مردم ساری در مجلس:

وزیر اقتصاد دستور لغو توقیف بخشی از تسهیلات پرداختی بانک ها به مردم را بدهد

نماینده مردم ساری در مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: بانک ها در زمان پرداخت تسهیلات ۱۰ الی ۲۰ درصد از وام پرداختی را تا پایان آخرین قسط نزد خود نگه می دارند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و صمت گفت: مازندران با ۲.۵ میلیون تن مرکبات رتبه نخست کشور را دارد؛ این روزها با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحمل زحمات طاقت فرسای باغداران در تولید، متاسفانه دولت اقدام مناسب برای صادرات و فروش محصولات را انجام نداده است، بنابراین درخواست فوری داریم که در اسرع وقت با توجه به وضعیت مرزهای زمینی در شمال کشور و مشکلات جاده ای در صادرات، ضرورت دارد زمینه انتقال محصولات باغی با ایجاد خط هوایی حل شود.

وی ادامه داد: بازرگانان و باغداران منتظر اقدامات شما هستند و این درخواست دارای راهکارهای عملیاتی است.

نماینده مرم ساری و میاندورود در مجلس خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: بانک ها در زمان پرداخت تسهیلات ۱۰ الی ۲۰ درصد از وام پرداختی را تا پایان آخرین قسط نزد خود نگه می دارند، یعنی اگر فردی یکصد میلیون تومان تسهیلات درخواست کند، بانک ۸۰ میلیون به وی پرداخت کرده و ۲۰ میلیون آن را نگه می دارد که شامل سود مرکب می شود. این اقدام بانک ها خلاف قانون و آیین نامه است، انتظار می رود وزیر اقتصاد با قید فوریت دستور لغو توقیف سرمایه مردم را صادر کند.

کد خبر: ۱۱۶٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha