۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲
بازار همچنان در حال انباشت بیت کوین است| سرمایه داران بزرگ فروشنده نیستند!
موسسه تحقیقات بلاکچین Glassnode:

بازار همچنان در حال انباشت بیت کوین است| سرمایه داران بزرگ فروشنده نیستند!

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بیت‌کوین به‌طور فزاینده‌ای به امید قیمت‌های بالاتر نشسته و میزان بیت‌کوین های غیرفعال در صرافی ها طی سه ماه گذشته، به رکورد ۸۵ درصد رسیده است.

به گزارش بازار، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بیت‌کوین به‌طور فزاینده‌ای به امید قیمت‌های بالاتر نشسته و میزان بیت‌کوین های غیرفعال در صرافی ها طی سه ماه گذشته، به رکورد ۸۵ درصد رسیده است.

موسسه آنالیز و تحلیل Glassnode در گزارش ۸ نوامبر خود این موضوع را مورد ارزیابی قرار داده و اعلام کرد: سرمایه‌گذاران اقدام به نقد کردن کوین های خود نمی‌کنند.

گفتنی است، آدرس‌هایی که بیت کوین خود را طی ۱۲ ماه جابجا نکرده‌اند و به آنها «دارندگان بلندمدت» (LTH) می‌گویند، بیشترین ذخایر بیت کوین را در خود جای داده و همچنان نیز ارزهای بیت کوینی خود را وارد بازار نمی کنند. 

با این حساب، به نظر نمی رسد روند انباشت کند شود، زیرا سهم عرضه در صرافی های متمرکز نیز به پایین ترین سطح ۱۲.۹٪ کاهش یافته و از دلایل اصلی آن، ذخیره سازی بیت کوین ها به شکلی فزاینده در کیف پول های سرد یا همان ولت های سخت افزاری است. 

Glassnode گزارش می دهد که بیش از ۵۰۰۰ بیت کوین (تقریباً ۳۳۸.۶ میلیون دلار) در هفته گذشته از بنگاه های تجاری متمرکز خارج شده است. این گزارش تاکید کرد:

بازار احتمالاً هنوز در مرحله انباشت آرام است که روند آن، با فعالیت کم، جریان های ارزی بزرگ و هزینه های استراتژیک بسیار اندک توسط دارندگان با تجربه مشخص می شود.

لازم به ذکر است، بیت کوین در ۸ نوامبر به بالاترین سطح تاریخ خود به بالای ۶۷۰۰۰ دلار رسید و ارزش بازار آن نیز از تسلا و فیس بوک پیشی گرفت.

به نظر می رسد بسیاری از ناظران این قیمت را به عنوان بازگشت ایمان بازار به مدل سهام به جریان (S۲F) می دانند که از سوی تحلیلگر مستعار PlanB مطرح شد که محبوبیت قابل توجهی به دلیل دقت عجیب خود در پیش بینی قیمت های بسته شدن ماهانه برای بیت کوین دارد.

S۲F پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین در نوامبر بالای ۹۸۰۰۰ دلار بسته می‌شود و تا پایان سال به ۱۳۵۰۰۰ دلار می‌رسد، در حالی که بسیاری از فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین تا قبل از سال ۲۰۲۲ در محدوده قیمتی شش رقمی معامله می‌شود.

کد خبر: ۱۱۶٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha