۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
ضرورت استفاده از تجربه وزارت دفاع در صنعت خودرو
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

ضرورت استفاده از تجربه وزارت دفاع در صنعت خودرو

حسینی کیا، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نشست مشترک کمیسیون صنایع با وزیر دفاع، گفت: در این جلسه توانمندی‌های وزارت دفاع در حوزه‌های اقتصادی بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست مشترک امروز(۱۷ آبان ماه) کمیسیون صنایع و معادن با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معانان وی، گفت: در این جلسه گزارشی از توانمندهای وزارت دفاع در حوزه موشکی، نظامی، دفاعی و... ارائه شد.  

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی بررسی توانمندی‌های وزارت دفاع در حوزه‌های اقتصادی را از دیگر موضوعات بررسی شده در این نشست دانست و افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار ورود وزارت دفاع به حوزه‌های بر زمین مانده شد.

وی اضافه کرد: از آنجا که وزارت دفاع توانمندی‌های بالایی دارد، بر ضرورت ورود این وزارتخانه به تولید خودروهای حوزه معدن تاکید شد زیرا در برخی موارد برای بهره‌برداری از معادن، به بیش از ۵۰۰ متر حفاری و تجهیزات ویژه نیاز است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزارت دفاع می‌تواند گام بلندی در حوزه سرمایه‌گذاری در مناطق محروم بردارد، ادامه داد: هرچند تمایلی به خودروساز شدن وزارت دفاع نداریم اما از آنجا که این وزارتخانه تجربه تولید خودروهای نظامی دارد، می‌تواند در خودروسازی کشور تحولی ایجاد کند و در تامین نیازهایی که خودروسازان و قطعه سازان توان تولید آن‌ها را ندارند، همکاری‌های لازم را انجام دهد.

کد خبر: ۱۱۶٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha