۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
منطقه آزاد جزو مطالبات بر زمین مانده مازندران است
نماینده مردم ساری و میاندرود:

منطقه آزاد جزو مطالبات بر زمین مانده مازندران است

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: منطقه آزاد جزو مطالبات دیرینه و بر زمین مانده استان مازندران است و باید پیگیری شود.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مشکلات کشاورزان، تامین سوخت و نهاده های کشاورزی را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: این سربازان اقتصادی مظلوم و مغفول واقع شده است.

وی با بیان اینکه جنگل نوعی ثروت محسوب می شود و ۳۰ درصد جمعیت استان و روستاییان جنگل نشین دارای مشکلاتی هستند، گفت: متاسفانه از ظرفیت جنگل و درختان شکسته و افتاده برای اقتصاد استان استفاده نشده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از جنگل توسط سودجویان و طمع ورز اقدامی غیراصولی به شمار می رود که مردم را در تنگنا قرار داده است.

بابایی کارنامی یادآور شد: مازندران در ۱۰ سال اخیر از نظر اعتبارات ملی واستانی مظلوم واقع شده است و باید دولت توجه ای اساسی به این مسئله داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس درباره منطقه آزاد استان گفت: این منطقه جزو مطالبات دیرینه مردم استان به شمار می رود و باید تصمیم گیران در زمینه ایجاد آن برنامه ریزی کنند.

وی نبود راه های ارتباطی مناسب در مرکز استان مازندران از جمله پروژه نیمه کاره ساری - تاکام را دغدغه ها بیان کرد و گفت: راه اصلی ترانزیتی گوهرباران و میاندرود نیز همچنان مغفول شده است.

کد خبر: ۱۱۶٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha