۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است
رئیس سازمان حراست کل کشور:

یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است

حجتی، رئیس سازمان حراست کل کشور، مهم‌ترین مشکل تولید را اقتصاد دستوری خواند و گفت: اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار سبب ایجاد فساد شده و این امر باید اصلاح شود.

به گزارش بازار، سید حسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور، در بازدید از بخش‌های مختلف ایران خودرو گفت: سازمان حراست کل کشور از تمام ظرفیت‌های خود برای اصلاح قیمت گذاری خودرو و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد.

وی اظهار کرد: خارج کردن اقتصاد کشور از شیوه دستوری در برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد و امیدواریم بخش بیشتری از اقتصاد کشور تا سال ۱۴۰۱ از این نظام دستوری خارج شود.

رئیس سازمان حراست کل کشور، ایران خودرو را شرکتی تحول‌گرا و جهادی در فکر و عمل دانست و خاطرنشان کرد: این شرکت براساس ابلاغیه مقام معظم رهبری، با تولید و عرضه محصولات جدید و بومی از جمله تارا و پروژه K ۱۲۵ اقتصاد مقاومتی را به شکل واقعی معنا کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد: ایران خودرو در گام دوم انقلاب اسلامی در جهت توسعه صادرات و استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی، برنامه‌های تحولی ارایه و اجرا کند.

رئیس سازمان حراست کل کشور تاکید کرد: صنعت خودروی کشور با تداوم کارهای جهادی، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در بازارهای بین‌المللی خواهد داشت.

گفتنی است، پیش از این بازدید، مشکلات و موانع موجود در صنعت خودرو، در نشست مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با رییس سازمان حراست کل کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱۶٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha