۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
دخالت های غیرعلمی سبب شده اعتماد مردم به بورس متزلزل شود
نماینده مردم شیراز در مجلس:

دخالت های غیرعلمی سبب شده اعتماد مردم به بورس متزلزل شود

پاک فطرت، نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه سازمان بورس منافع مردم را در نظر نمی گیرد، گفت: متاسفانه دخالت های غیرعلمی سبب شده مردم اعتماد خود را به سازمان بورس از دست دهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا پاک فطرت در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با تشکر از جان برکفان سپاه پاسداران که در مقابل سیاسی بازی های بیگانگان که مردانه ایستاده اند، در تذکری شفاهی به دولت درباره گرانی ها، گفت: هر روز قیمت اقلام اساسی گرانتر می شود و همین امر باعث شده سفره مردم و اقشار آسیب پذیر کوچکتر شود، لذا به دولت توصیه می کنم نظارت بهتری بر بازار داشته باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم با تذکر به سازمان صداوسیما افزود: متاسفانه تبلیغات تجمل گرایی و مصرف گرایی روز به روز در این سازمان بیشتر می شود، در حالی که اینگونه تبلیغ کردن در صداوسیما در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست. ضمن آنکه در بحث ها و میزگردها از تعداد خاصی از نمایندگان استفاده می کنند، در حالی که حتما می دانند که مجلس نزدیک به ۲۹۰ نفر نماینده دارد که باید از نظرات همه آنها استفاده شود.

وی با تذکر به سازمان بورس، ادامه داد: متاسفانه سازمان بورس منافع مردم را در نظر نمی گیرد، چرا که دخالت های غیرعلمی سبب شده مردم اعتماد خود را به سازمان بورس از دست دهند. همچنین انتظار داریم مجلس از بحث تعارض منافع سطحی عبور نکند، چرا که امروز تعارض منافع در بسیاری از دستگاه ها و وزارتخانه ها وجود دارد، مثلا در وزارت بهداشت تعارض منافع سبب شده هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان نخبه برای آنکه بتوانند در رشته پزشکی تحصیل کنند، از کشور خارج شوند، در صورتی که اگر سهمیه دانشگاه ها در رشته پزشکی افزایش پیدا کرده بود، خانواده ها تا این حد متضرر نمی شدند و این همه ارز از کشور خارج نمی شد.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha