۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
ممنوعیت تردد بین‌شهری کارمندان در آذربایجان‌غربی برطرف می‌شود
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌غربی:

ممنوعیت تردد بین‌شهری کارمندان در آذربایجان‌غربی برطرف می‌شود

ارومیه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت:ممنوعیت تردد بین شهری کارمندان استان برطرف می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی عصر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: با مصوبه ستاد استانی، برگه‌های ماموریت شامل کد ملی کارمند و شماره پلاک خودرو به این افراد داده می‌شود تا بین محل کار و سکونت خود تردد داشته باشند.

وی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: سازمان‌ها و نهادهای مختلف باید همکاری خود را در این خصوص ادامه دهند تا شاهد موفقیت در ادامه اجرای آن باشیم.

مصطفوی با بیان اینکه اجرای این طرح از هشتم فروردین در آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا دو هفته آینده ادامه می‌یابد، بیان کرد: توجه به تامین نیازهای اساسی خانواده‌ها و جلوگیری از بروز مشکل در استان از جمله مهمترین مواردی است که باید مدیران نهادهای مختلف به آن اهتمام داشته باشند.

وی با قدردانی از پیام مشترک استاندار آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه که روز گذشته برای جلب حمایت مردم از اجرای این طرح منتشر شد، ادامه داد: انتظار داریم سازمان‌های مردم نهاد، احزاب و گروه‌های صنفی نیز بیانیه مشابهی صادر کرده و مردم را به همکاری بیشتر ترغیب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به بلاتکلیفی برخی از اصناف با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: نهادهای مسئول از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت در این خصوص وارد کار شده و مشکل این واحدها را در خصوص باز بودن یا بازنبودن در زمان اجرای طرح از مبادی مرتبط جویا شود.

کد خبر: ۱۱٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha