۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
لزوم افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان همدان
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان همدان

همدان - استاندار همدان بر لزوم افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان همدان تاکید کرد و گفت: شهرک های صنعتی استان همدان باید در راستای سیاست های توسعه ای و عدالت محورانه دولت سیزدهم توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر شنبه در نشست با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که با حضور دکتر توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و مدیران اقتصادی استان برگزار شد مهمترین مسائل و مشکلات حوزه شهرک های صنعتی استان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

 استاندار همدان در این نشست با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در حوزه توسعه عدالت محور گفت: انتظار داریم جایگاه شهرک های صنعتی استان در بخش کمی و کیفی ارتقا یابد.

وی گفت: ساماندهی واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی باعث افزایش نظارت و از طرفی کمک بزرگی به رونق تولید است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: باید در جهت افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان برنامه ریزی شود تا شاهد افزایش تولید واحدها باشیم

استاندار همدان با تاکید بر اینکه شهرک فن آوری های برتر، شهرک صنعتی ازندریان و شهرک سیر نیازمند حمایت ویژه هستند؛ گفت: با استقبال خوب سرمایه گذاران باید زمینه راه اندازی شهرک های جدید در چند شهر استان همدان را فراهم آوریم.

وی تاکید کرد: حل مشکل برق و آب از نیازهای اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد ضمن اینکه در حال حاضر ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان همدان وجود دارد.

کد خبر: ۱۱۵٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha