۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک سپه در استان بوشهر | ۱۱۰۰ شغل جدید ایجاد شد
مدیر شعب بانک سپه استان بوشهر خبر داد

پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک سپه در استان بوشهر | ۱۱۰۰ شغل جدید ایجاد شد

بوشهر- مدیر شعب بانک سپه استان بوشهر از پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک سپه در استان بوشهر خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و ۱۲۲ شغل پایدار از این تسهیلات ایجاد شد.

 به گزارش خبرنگار بازار، عبدالرحیم دشمن‌زیاری بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر، میزان کل تسهیلات پرداختی بانک سپه از ابتدای سال تا پایان مهرماه در استان را ۲۶ هزار و ۸۷۰ فقره به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، از این مبلغ، ۵۷۴ میلیارد ریال به ۶۸۲ نفر در قالب وام ازدواج پرداخت شده است.

دشمن‌زیاری تسهیلات پرداختی این بانک در بخش اشتغال را نیز بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال برشمرد که به تعداد یک‌هزار و ۱۲۲ نفر از معرفی شدگان از سوی کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و بنیاد شهید پرداخت شده که منجر به ایجاد شغل پایدار برای این افراد شده است.

وی ابراز داشت: سایر تسهیلات پرداختی بانک سپه نیز به بخش‌های مختلفی از جمله قرض الحسنه، معیشت و درمان، تسهیلات مسکن روستایی و ایثارگران، خدمات، بازرگانی و ... اختصاص یافته است.

مدیر بانک سپه منطقه بوشهر یادآور شد: کمک به رونق تولید و حمایت از کارگاه‌های تولیدی در راستای کمک به ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران بانک سپه در طی سال‌های اخیر است‌.

دشمن‌زیاری از آمادگی این بانک در راستای همراهی و همسویی با برنامه‌های دولت انقلابی و مردمی ایران قوی و کمک به پیشبرد اهداف مد نظر مدیران ارشد استان خبر داد.

وی در ادامه گزارشی از کارهای صورت گرفته در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نخستین بانک ایرانی در سطح استان بوشهر ارائه کرد.

استاندار بوشهر نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش و فعالیت بانک سپه در کمک به اشتغال‌زایی و رونق تولید، خواستار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خرد برای جوانان بویژه در روستاها و همچنین مشارکت بانک سپه در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ استان شد.

کد خبر: ۱۱۵٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha