۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
لزوم راه اندازی سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن در همدان
حاجی بابایی تاکید کرد:

لزوم راه اندازی سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن در همدان

همدان - حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم راه اندازی سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن در همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید در اسرع وقت سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن را در همدان راه اندازی شود، گفت: به موازات مکاتبه با استاندار همدان مبنی بر تسریع در تصویب طرح جامع همدان و پیگیری بازگشایی سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن در همدان، پس از گفتگوی تلفنی با قاسمی وزیر راه وشهرسازی، به صورت مکتوب نیز از وی درخواست پیگیری و حل این مشکل در استان را داشتیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همدان با پیشینه تاریخی و فرهنگی و نزدیکی به مرکز می تواند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری اقتصادی، فرهنگی و علمی و پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب در زمینه رونق اقتصادی و جهش تولید باشد.

وی تاکید کرد: اعلام طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت سیزدهم نیز سیاست ارزشمندی است که به موازات جهش تولید در بخش مسکن به رونق سایر بخش های راکد اقتصادی نیز کمک می کند.

حاجی بابایی اضافه کرد: گزارش های مردمی نشان می دهد، سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن برای ثبت نام متقاضیان واجد شرایط در همدان بازگشایی نشده که باید در اسرع وقت این مشکل رفع شود.

وی گفت: از وزیر راه و شهر سازی درخواست شده در اسرع وقت ضمن حل مشکل سامانه مذکور، مشکلات موجود برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان را بررسی و حل کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رستم قاسمی درخواست کردیم نتایج اقدامات و پیگیری های صورت گرفته را برای اطلاع رسانی به مردم همدان، گزارش کند.

کد خبر: ۱۱۵٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha