تعیین ۴ صنعت منتخب برای طرح مطالعاتی نوآوری
در نشست کمیسیون اقتصاد نوآوری اتاق تهران بررسی شد

تعیین ۴ صنعت منتخب برای طرح مطالعاتی نوآوری

در پنجمین جلسه کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران، بحث و بررسی روی تعیین چند صنعت نمونه به منظور مطالعه چرخه معیوب سیاست‌گذاری آن صنعت، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، در نشست اخیر کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران، فرزین فردیس رئیس این کمیسیون تاکید کرد که طی نشست‌های آتی، با تعیین چند صنعت نمونه و با همکاری تشکل‌های مرتبط با هر صنعت، نقاط ضعف و قوت این صنایع احصا خواهد شد و با شناسایی مسائل و مشکلات کارشناسی شده، در قالب گزارش مدیریتی از طریق این کمیسیون منتشر و در تعامل با مراجع تصمیم‌گیر و سیاست‌گذار، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، نمایندگان برخی تشکل‌های حاضر در این گردهمایی، آمادگی خود برای مشارکت در این طرح مطالعاتی اعلام کردند. سندیکای مخابرات، سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی، انجمن فین‌تک و لاکچین، از جمله تشکل‌هایی بودند که نمایندگان آن‌ها در این نشست، خواستار مشارکت در این طرح مطالعاتی شدند. همچنین مقرر شد که هیات رئیسه کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران، پس از تعیین چهار صنعت منتخب در این طرح مطالعاتی، روند پیشرفت کار و ارائه گزارش به اعضای کمیسیون را در دستورکار قرار دهد.

کد خبر: ۱۱۵٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha