۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
پروژه حرم تا حرم نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
وزیر راه و شهرسازی:

پروژه حرم تا حرم نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

سمنان- وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه عظیم حرم تا حرم گفت: اتمام این طرح در محدوده سمنان و گرمسار با نیاز اعتباری ۱۰ هزار میلیارد ریالی، در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، رستم قاسمی ظهر پنجشنبه در ادامه سفر یک روزه هیئت دولت به استان سمنان ضمن بازدید از روند اجرای طرح حرم تا حرم در شهرستان سمنان با بیان اینکه طول این آزاد راه ۹۸۰ کیلومتر است، گفت:  قطعه اول آزادراه حرم تا حرم از قم - سمنان سال ۹۴ احداث و به بهره‌برداری رسید همچنین تکمیل طرح حرم تا حرم محدوده گرمسار - سمنان نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی با بیان اینکه اتمام آزادراه حرم تا حرم به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم راه‌سازی در دستور کار است، گفت: این طرح می تواند تحولات عظیمی را در زمینه توسعه به همراه بیاورد و لذا یکی از پروژه های مهم محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اتصال قم به مشهد از طریق حرم تا حرم در کنار سهولت در دسترسی، مدت سفر مسافران را نیز کاهش خواهد داد، بیان کرد: این کاهش میزان مسافت، در کاهش هزینه سفرهای مردم نیز موثر خواهد بود.

قاسمی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها در صورت جذب اعتبارات لازم این قطعه در حال ساخت سال آینده به اتمام خواهد رسید، افزود: این طرح در توسعه گردشگری و حمل نقل نیز موثر خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha