۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
وزیر صنعت، معدن و تجارت از یک واحد تولیدی در شاهرود بازدید کرد
در راس هیئتی؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت از یک واحد تولیدی در شاهرود بازدید کرد

شاهرود- وزیر صمت کابینه سیزدهم در ادامه سفر یک روزه هیئت دولت سیزدهم به استان سمنان از یک طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان شاهرود بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و نماینده ویژه ئییس جمهور در سفر نهم استانی، پیش از ظهر پنجشنبه از طرح شرکت ذوب آهن در شهرک صنعتی شاهرود بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

فرماندار شاهرود در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طرح صنعتی ذوب آهن شاهرود در زمینی به متراژ ۱۱ هکتار در شهرک صنعتی شاهرود در دست اجرا است، به خبرنگار بازار گفت: سرمایه گذار این طرح بخش خصوصی محسوب می شود.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه برای اجرای این طرح در حدود ۸۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، افزود:  این طرح صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۹۹ هزار تن انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاز را دارد.

وی با بیان اینکه واحد ذوب فولاد شاهرود همچنین ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار تن ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ضخامت بیش از ۱۰ میلی متر را دارد، تاکید کرد: این کارخانه توان تولید سالانه ۵۰ هزار تن ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ضخامت بین چهار تا ۱۰ میلی متر و ۵۰ هزار تن سایر مقاطع فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی طبقه بندی نشده را دارد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه  با اجرای کامل این طرح زمینه اشتغال حدود ۲۱۰ نفر فراهم خواهد شد، تاکید کرد:  عدم تامین زیرساخت های شهرک صنعتی ، عدم زیر ساخت های مخابراتی و فاضلاب شهرک صنعتی ، راه دسترسی به واحد ، احداث نیروگاه برق و تسهیلات بانکی از مهمترین موارد مطرح شده از سوی این واحد تولیدی بود که طی بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاذ شده است.

به گزارش بازار، این نهمین سفر هیئت دولت از بدو روی کار آمدن کابینه سیزدهم محسوب می شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha