۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
فراخوان وزرای اقتصادی به مجلس برای پاسخگویی به وضعیت اقتصاد؛ این هفته، خاندوزی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به «بازار» خبر داد

فراخوان وزرای اقتصادی به مجلس برای پاسخگویی به وضعیت اقتصاد؛ این هفته، خاندوزی

مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از دعوت وزیر اقتصاد به این کمیسیون برای پاسخگویی به وضعیت اقتصاد کشور و چگونگی نحوه اجرای برنامه‌های وی در بخش های مختلف اقتصادی خبر داد.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: غلامرضا مرحبا، در گفتگو با «بازار» گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نظر دارد تا با دعوت از همه وزرای اقتصادی به این کمیسیون مسائل و مشکلات اقتصادی کشور بخصوص موضوعاتی که با معیشت مردم سرو کار دارد با هم اندیشی و تعامل مورد بررسی دقیق قرار گیرد و برای حل و فصل آن با مشورت، هم افزایی فکری و خرد جمعی آنگونه که منجر به ایجاد راهکارهای لازم شود چاره اندیشی نمایند.

سیاست کلان اقتصادی از جمله مباحث بازارهای سرمایه گذاری نظیر بورس و موضوع جلوگیری از رشد نرخ تورم همچنین سیاست گذاریها برای حل مشکل نقدینگی و چگونگی هدایت آن به بخش تولید و چگونگی کارکرد وضعیت سیستم بانکی و... سری موضوعات و مسائلی است که قرار است با حضور وی در مجلس به آن پرداخته شود

وی به دعوت از سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی به کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده اشاره کرد و گفت:‌ سیاست کلان اقتصادی از جمله مباحث بازارهای سرمایه گذاری نظیر بورس و موضوع جلوگیری از رشد نرخ تورم همچنین سیاست گذاریها برای حل مشکل نقدینگی و چگونگی هدایت آن به بخش تولید و چگونگی کارکرد وضعیت سیستم بانکی و... سری موضوعات و مسائلی است که قرار است با حضور وی در مجلس به آن پرداخته می شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: البته تاکنون وزرای اقتصادی و معاونان آنها برای پاسخگویی به برنامه هایی که قصد اجرای آن را دارند طوری که هر اقدامی با مشورت کمیسیون اقتصادی مجلس و کارشناسان روندی عملیاتی به خود گیرد، دعوت شده اند که این تعامل و هم فکری می تواند تاثیر خوبی بر اجرای برنامه های اقتصادی دولت به جای گذارد.

مرحبا در ادامه گفت:‌ اخیر از وزیر نفت و نیرو به کمیسیون اقتصادی مجلس نیز دعوت به عمل آمد و از این پس نیز همه وزرای اقتصادی را به کمیسیون اقتصادی مجلس دعوت خواهیم کرد تا هر اقدام عملی از سوی دولت با مشورت نمایندگان مجلس در کمیسیون های تخصصی مورد حل و فصل قرار گیرد و در این راستا مجلس و دولت با هم فکری بتوانند کاری کنند که اهداف مد نظر پیشبرد اقتصاد کشور به درستی محقق شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha