۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
رئیس جمهور از واحد صنعتی سنگر کار مهدی‌شهر بازدید کرد
در راس هیئتی؛

رئیس جمهور از واحد صنعتی سنگر کار مهدی‌شهر بازدید کرد

مهدی‌شهر- رئیس جمهور ایران اسلامی با حضور در شهرستان مهدی‌شهر از یک واحد صنعتی بازدید به عمل آورد و در جریان مشکلات تولیدی استان سمنان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابرهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی صبح پنجشنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان وارد مهدی‌شهر شد و پس از حضور در بین عشایر سنگسر، از واحد تولیدی سنگرکار بازدید به عمل آورد.

رئیسی در سخنانی ضمن بیان اینکه رونق تولید در زمره منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در دستور کار دولت نیز قرار دارد، گفت: تسهیل شرایط تولید با توجه به ظرفیت های خوب معدنی، صنعتی و کشاورزی استان سمنان در دستور کار دولت قرار دارد.

استاندار سمنان نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه استان سمنان با ۱۹ شهرک صنعتی دارای ظریت های خوبی در بخش های تولیدی است، گفت: یکی از مشکلات جدی در بخش صنایع استان سمنان تملک توسط بانک ها است که امیدواریم با برنامه هایی که دولت در این زمینه اجرایی خواهد کرد، شاهد رفع این مشکلات باشیم.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان مستقر هستند، بیان داشت: رفع مشکلات صنایع به اشتغال استان نیز کمک شایانی خواهد کرد.

رئیسی قرار است در نشست شورای اداری استان سمنان نیز حضور یابد.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha