۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
ارتقای بهره‌وری در زمره برنامه‌های دولت برای استان سمنان است
رئیسی:

ارتقای بهره‌وری در زمره برنامه‌های دولت برای استان سمنان است

سمنان- رئیس جمهور با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های خوب کشاورزی، معدن و صنعت است، گفت: ارتقای بهره‌وری در زمره برنامه‌های دولت برای استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان سمنان در راس هیئتی به میزبانی فرودگاه سمنان در مقابل میکروفون خبرنگاران قرار گرفت و درباره اولویت های کاری سفر هیئت دولت به سمنان، تاکید کرد: ارتقای بهره وری در زمره برنامه های دولت برای استان سمنان است.

وی افزود: قبل از سفر به استان سمنان، بررسی هایی صورت گرفته، مشکلات و کمبودها بررسی و رصد شده اند و امید است در جلساتی که به مسئولان، سازمان ها و ارگان ها، فعالان اقتصادی و ... می گذاریم بتوانیم به نقاط روشنی در زمینه رفع مشکلات استان برسیم.

رئیس دولت سیزدهم ابراز کرد:  استان سمنان ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد، کشاورزی و صنعت و معدن دارد و اگر از این ظرفیت ها درست بهره برداری شود افزایش بهره وری و اشتغال را می توانیم در این استان شاهد باشیم.

رئیسی با اشاره به برگزاری نشست های مختلف با مسئولان، فعالان اقتصادی و ... بیان داشت: ارتقای بهره وری در زمره برنامه های دولت برای استان سمنان است که امیدواریم در این سفر به آن برسیم.

کد خبر: ۱۱۵٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha