۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی
رئیس سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی

بوشهر- حسینی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر از خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی خبر داد.

سید حسین حسینی در حاشیه‌ نشست ستاد تنظیم بازار استان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تولیدکنندگان استان نیاز به حمایت مسئولان استانی دارند و خرید کالاهای تولیدی این عزیزان در واقع بهترین کمک به آنهاست.

وی افزود: استان بوشهر در تولید خرما و میگو و گوجه‌فرنگی خارج از فصل و همچنین در سایر محصولات زراعی و همچنین محصولات دریایی دارای جایگاه ممتازی در کشور است و کیفیت تولیدات استان نیز بسیار خوب است که امیدوارم شاهد استقبال بازار از محصولات آنها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با رایزنی صورت گرفته، مقرر شد محصولات مهم از جمله خرما و میگو که در استان تولید می‌شود، توسط شرکت‌های پتروشیمی و سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی مستقر در استان، خریداری شود.

حسینی از برپایی نمایشگاه تولیدات استان بوشهر در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با موافقت معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، این نمایشگاه با هزینه وزارت نفت در پارس جنوبی برپا می‌شود و تولیدکنندگان خرد، کالاهای خود را عرضه می‌کنند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه ۲۴ آبان امسال به مدت ۳ روز توسط هلدینگ خلیج فارس برپا می‌شود و محصولات تولیدی استان از جمله پوشاک و خرما و میگو و قاشق و چنگال و ....عرضه می‌شود.

حسینی یادآور شد: باید ساز و کار لازم برای خرید محصولات تولیدکنندگان استان توسط پارس جنوبی نهادینه شود و به فضل خدا تا پایان امسال به نتایج خوبی خواهیم رسید.

کد خبر: ۱۱۵٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha