۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
ایده های فناورانه گردشگری و صنایع دستی در کردستان حمایت می شوند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

ایده های فناورانه گردشگری و صنایع دستی در کردستان حمایت می شوند

سنندج – مدیر سرای نوآوری گردشگری و صنایع دستی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج از انتشار فراخوان جمع آوری و شناسایی ایده های فناورانه در بخش های گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

مصطفی باغبانیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سرای نوآوری گردشگری و صنایع دستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است که زمینه برای شناسایی و حمایت از ایده های فناورانه در این بخش فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان کردستان در دو زمینه گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: علیرغم وجود این ظرفیت های ارزشمند متاسفانه تاکنون به شکل مناسبی از این داشته ها و ظرفیت ها استفاده نشده است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و همچنین با توجه به در اختیار داشتن نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده، در حوزه گردشگری و صنایع دستی ورود کرده و فعالیت های مختلف را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به انتشار فراخوان رویداد کارآفرینی ایده های فناورانه و نوآورانه حوزه گردشگری و صنایع دستی، گفت: این فراخوان برای همه علاقمندان به این بخش منتشر شده و قرار است از ایده های برتر برای تبدیل آنها به یک رویداد کارآفرینی حمایت شود.

وی محورهای این رویداد را مربوط به دو بخش گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد و افزود: از تمامی علاقمندان به ویژه جوانان تحصیل کرده استان درخواست می شود که در این فراخوان شرکت کنند.

باغبانیان آخرین مهلت ارسال ایده به این رویداد را ۱۵ آبان ماه عنوان کرد و افزود: با توجه به مشارکت و همراهی خوب ادارات و سازمان های دولتی و همچنین فعالان بخش خصوصی، زمینه برای حمایت از ایده های برتر فراهم است.

ایده های فناورانه گردشگری و صنایع دستی در کردستان حمایت می شوند

وی گفت: صاحب نظران، کارشناسان، اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی، صاحبان ایده، دانشجویان، دانش آموزان، علاقمندان و همه اقشار  می‌توانند در این رویداد مشارکت کرده و فرصت های شغلی برای جوانان استان فراهم نمایند.

وی در پایان گفت: در جریان انتشار این فرخوان ادارت و سازمان های دولتی و بخش خصوصی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، پارک علم و فناوری، دانشگاه کردستان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اداره کل فنی و حرفه ای، اتاق بازرگانی سنندج، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج مشارکت دارند.

کد خبر: ۱۱۵٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha