۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
 گردشگران کشورهای خارجی و اکو در راه ساری
رئیس موسسه اکو مطرح کرد؛

گردشگران کشورهای خارجی و اکو در راه ساری

ساری- رئیس موسسه اکو با اشاره به اینکه مازندران باید به گردشگران خارجی معرفی شود، گفت: شمار گردشگران خارجی ساری با رویداد ۲۰۲۲ افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، سروربختی صبح چهارشنبه در نشست دبیرخانه رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ در شهرداری با اشاره به پتانسیل ها و جاذبه های مختلف تاریخی، گردشگری و طبیعی مازندران خواستار معرفی این جاذبه های گردشگران اکو و جهان شد و گفت: پیش از کرونا دو میلیون گردشگر به ساری وارد می شد و تلاش می کنیم تا پس از برپایی رویداد بین المللی شمار گردشگران خارجی شهر و استان افزایش چشمگیری یابد.

وی با اظهار اینکه ساری و مازندران باید به گردشگران خارجی معرفی شوند، گفت: قطعا گردشگران از سفر به استان مازندران لذت خواهند برد و در این راستا تقاهمنامه ای با استان مازندران برای برپایی رویداد منطقه ای ساری ۲۰۲۲ امضاء می کنیم.

دلاور بزرگ نیا عضو دبیرخانه رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ نیز با اظهار اینکه با همه تلاش ها نتوانستیم بهره برداری جدی فرهنگی و اقتصادی از جاذبه ها داشته باشیم، گفت: باید بتوانیم فضای نشاط و آمادگی جامعه میزبان برای رفت وآمدهای کشورهای عضو اکو ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ساری میزبان رویدادهای مختلفی از جمله صنایع دستی کشورهای عضو اکو بوده است، گفت: باید شهر را با سیما و المان های مشترک کشورهای عضو اکو بیارائیم.

کد خبر: ۱۱۵٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha