۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
استکبارستیزی یعنی حل مشکلات اقتصادی
رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

استکبارستیزی یعنی حل مشکلات اقتصادی

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استکبارستیزی امروز یعنی حل مشکلات اقتصادی و تلاش برای همدلی و اتحاد در میان آحاد مردم است.

به گزارش بازار، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود در آستانه تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی روحیه ضد استکباری مردم ایران را به دنیا نشان دادند و فصل جدیدی برای عدالت جویی در برابر آمریکا و سایر مستکبران به وجود آوردند.

وی همچنین به روز دانش آموز و سالروز کشتار دانش آموزان در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: حرکت مردمی در این روز در جهت مقابله با زورگویی مستکبران و تامین منافع ملی ایران بود.

قالیباف با بیان این که آمریکا و انگلیس با خوی استکباری با منافع ملی ایران مقابله کردند کودتای ۲۸ مرداد را نمونه‌ای در این مورد دانست و افزود: مقابله با استکبار جهانی و حرکت اجتماعی در ایران در جهت وحدت و امنیت ملی است و مبارزه با استکبار در کشورهای اسلامی عقلانی‌ترین تصمیم برای تامین منافع ملی ایران بوده است.

رئیس مجلس تاکید کرد: امروز مهم‌ترین راهبرد در استکبارستیزی تلاش جهادی برای حل مشکلات مردم است.

قالیباف گفت: استکبارستیزی یعنی حل مشکلات اقتصادی و تلاش برای همدلی و اتحاد در میان آحاد مردم است.

وی درگیر شدن در جناح بازی به جای ایجاد اتحاد فاصله گرفتن از اهداف انقلاب توصیف کرد و افزود: همه مسئولان با اتحاد می‌توانند استکبار را زمین گیر کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی به تذکر رهبر انقلاب درباره گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس درباره رسیدگی به اقدامات شخصی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند شکایت به جاست و نباید پیش از صدور حکم موضوع رسانه‌ای می‌شد.

قالیباف با تاکید بر توجه حق الناس افزود: همه نمایندگان و فعالان رسانه‌ای و اجتماعی باید فصل الخطاب این موضوع قرار گیرند.

وی گفت: به نوبه خود از همه همکاران می‌خواهم ضمن جبران این موضوع نسبت به این رهنمود هم جدی باشند.

کد خبر: ۱۱۵٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha