۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
کشور نیازمند اقدام ضربتی دولت برای مهار گرانی کالاهای اساسی
نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس مطرح کرد

کشور نیازمند اقدام ضربتی دولت برای مهار گرانی کالاهای اساسی

پژمان فر، نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس معتقد است دولت باید برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی، اقدامی ضربتی انجام دهد و مانع از کوچک‌تر شدن سفره مردم پیش از این شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، نصرالله پژمان فر با انتقاد از ادامه گرانی کالای اساسی باوجود انتظار مردم از دولت سیزدهم برای مقابله با گرانی‌ها، گفت: به یقین دولت باید با حساسیت و وسواس بیشتری چاله‌ها و مشکلاتی که دولت قبل ایجاد کرده را مدیریت کند چراکه مردم در قضاوت‌های خود دولت مستقر را مسئول وضعیت کنونی کشور می‌داند حتی اگر فقط چند ماه از استقرار آن‌ها گذشته باشد.

نماینده مرد مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که دولت قبل سالیان سال کشور را در شرایط بدی همچون فنر نگهداری و در انتهای کار خود این فنر را رها کرد، به‌یقین جمع کردن خسارات وارده به کشور در دولت فعلی زمان‌بر است با این اوصاف انتظار مردم تسلط دولت سیزدهم بر اوضاع و گرفتن سکان امور در دست است تا دیگر شاهد گرانی‌های افسارگسیخته کالاهای اساسی نباشیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه اقشار آسیب‌پذیر جامعه ناتوان در تامین مایحتاج اولیه خود هستند، افزود: امیدوارم دولت و سران سه‌قوه با جدیت بیشتری به فکر ایجاد ثبات در قیمت کالاهای اساسی مردم باشند و مشکلات را از پیش پای آن‌ها بردارند.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی برنج در هفته‌های اخیر با توجه به اینکه این کالا قوت قالب مردم را تشکیل می‌دهد پذیرفتنی نیست، اضافه کرد: دیگر وقت آن رسیده که دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی اقدامی ضربتی انجام دهد و مانع از کوچک‌تر شدن سفره مردم پیش از این شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha