۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
فعال سازی ۳۰ کارگاه تولید ماسک توسط بسیج سازندگی در زنجان
رئیس بسیج سازندگی زنجان خبر داد:

فعال سازی ۳۰ کارگاه تولید ماسک توسط بسیج سازندگی در زنجان

زنجان - رئیس بسیج سازندگی زنجان از فعال سازی ۳۰ کارگاه توسط بسیج سازندگی خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۱۱۰ هزار ماسک تولید می شود.

به گزارش خبرنگار بازار،فرهاد امندی ظهر یکشنبه در نشست خبری  که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: سپاه و بسیج  در خط مقدم مبارزه با کرونا در کشور است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سلامت در کنار مدافعان و کادر پزشکی و درمانی برای مقابله با بیماری کرونا در استان حضوری فعال دارد و در حال خدمت رسانی مستمر به مردم است.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، بسیج سازندگی اقدام به ضدعفونی و گندزدایی آپارتمان‌ها و خیابان‌ها و معابر عمومی  استان کرده است.

رئیس بسیج سازندگی زنجان ابراز کرد: ۵۳۰ گروه جهادی در مقابله و پیشگیری از کرونا فعال هستند و ضدعفونی مساجد، اماکن مذهبی و مدارس به تعداد یک هزار ۱۸۰ مورد،ضدعفونی معابر و اماکن عمومی دو هزار و ۷۱۰نقطه، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی به تعداد ۲۱ هزار بسته و  ماسک و دستکش ۴۵ هزار عدد توزیع شده است.

امندی از فعال سازی ۳۰ کارگاه تولید ماسک توسط بسیج سازندگی در زنجان خبر داد و افزود: روزانه بیش از ۱۱۰ هزار ماسک تولید می شود.

وی افزود: سپاه و بسیج همیشه در کنار هم بوده و برای سازندگی کشور تلاش می کنند و امروز هم از این بیماری سربلند بیرون خواهیم آمد.

کد خبر: ۱۱٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha