۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
 بررسی  قیمت لحظه ای شیبا در آینده و اکنون

بررسی قیمت لحظه ای شیبا در آینده و اکنون

ارز دیجیتال شیبا یا همان (شیبا اینو)، یکی از محبوب ترین رمز ارز های دنیای دیجیتال بوده که توانست به واسطه رشد بی سابقه در ماه اخیر، به یکی از جنجالی ترین رمز ارز های بازار تبدیل شود.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال (شیبا) یا همان (شیبا اینو)، یکی از محبوب ترین رمز ارز های دنیای دیجیتال بوده که توانست به واسطه رشد بی سابقه در ماه اخیر، به یکی از جنجالی ترین رمز ارز های بازار تبدیل شود. در صورتی که علاقه مند به آشنایی با تاریخچه این رمز ارز، آینده ی آن و همچنین قیمت لحظه ای شیبا و یا دوج کوین هستید، در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

لحظه ای قیمت شیبا

تاریخچه رمز ارز شیبا

همان گونه که می دانید، اکثر رمز ارز های موجود در بازار، توسط افراد ناشناسی ابداع شده و افراد مختلف با اسامی مستعار خود دست به خلق رمز ارز های متعددی می زنند. رمز ارز شیبا نیز از همین قاعده پیروی کرده و و خالق آن فردی با نام مستعار (ریوشی) می باشد. طبق گفته ها، این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی روانه بازار این حوزه شد. در همان ابتدای ایجاد شدن این رمز ارز، اکثر افراد و کارشناسان مرتبط با این زمینه، شیبا را ارز کم ارزش و بی اهمیتی می دانستند. اما پس از مدتی و در سال ۲۰۲۱ میلادی، شاهد رشد موفقیت آمیز این رمز ارز بودیم، تا جایی که در ماه اخیر، رشد بسیار حیرت انگیزی برای این ارز محبوب اتفاق افتاد.

البته پیش از هر موضوعی، یکی از اصلی ترین دلایل رشد بی حد این رمز ارز را می توان مرتبط با کمک ها و پشتیبانی های افراد مشهوری مانند ایلان ماسک دانست. ایلان ماسک، یکی از طرفداران این ارز دیجیتال بوده و همواره شاهد حمایت های وی از رمز ارز شیبا هستیم. تا جایی که، طبق اطلاعات اعلام شده، ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، سعی بر این داشته که بر اساس فرآیند هایی، امکان خریداری محصولات این شرکت از طریق رمز ارز شیبا را فراهم کند.

خوب است بدانید که رمز ارز شیبا، در دسته میم کوین ها قرار خواهد گرفت. شاید این پرسش برای شما ایجاد شده باشد که میم کوین چیست و به چه رمز ارز هایی در اصطلاح میم کوین گفته می شود. میم کوین ها، دسته ای از ارز های دیجیتال بوده که در ابتدای عرضه، هدف و تارگت خاصی نداشته و صرفا برای مقاصدی مانند سرگرمی ایجاد می شوند.

اصلی ترین رقیب این رمز ارز را می توان دوج کوین دانست. تا آنجا که نام مستعار رمز ارز شیبا را قاتل دوج کوین می دانند. این رمز ارز، همواره در رقابتی با دوج کوین قرار داشته و یکی از اصلی ترین رقبای این رمز ارز محبوب محسوب می شود.

توجه داشته باشید که در نهایت، برای خرید و فروش انواع رمز ارز های مختلف، نیاز به تحلیل های دقیق و آگاهی نسبی درباره این بازار می باشد. به همین خاطر، می توانید برای بررسی انواع مقالات مختلف، آخرین خبر های بازار رمز ارز ها و همچنین قیمت لحظه ای شیبا، به وبسایت مجموعه ی بیتمینو مراجعه کنید.

 بررسی  قیمت لحظه ای شیبا در آینده و اکنون

بررسی قیمت لحظه ای شیبا

در حال حاضر و در زمان نگارش این مقاله، قیمت لحظه ای شیبا ۰.۰۰۰۰۷۰ دلار می باشد. البته توجه داشته باشید که قیمت حال حاضر این رمز ارز، پس از رشد های پی در پی انجام شده و بنابراین در حال حاضر و با این قیمت، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری های میان مدت و بلند مدت محسوب نمی باشد. البته در صورتی که دیدگاه شما نسبت به بازار ارز های دیجیتال، به صورت بلند مدت می باشد، می توانید پس از تحلیل و بررسی دقیق این رمز ارز، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

همچنین، همان طور که اشاره شد، شما می توانید در صورت نیاز، قیمت لحظه ای شیبا را در وبسایت مجموعه ی بیتمینو مشاهده کرده و تحلیل های انجام شده حول محور این رمز ارز را مشاهده کنید.

خرید و فروش شیبا

لازم به ذکر است که رمز ارز شیبا، تفاوت قابل توجهی نسبت به سایر ارز های دیجیتال نداشته و شما می توانید آن را هم در کیف پول های هوشمند و هم در کیف پول های مجازی خود ذخیره کنید. همچنین، برای خرید و فروش شیبا، می توانید از وبسایت ها و مجموعه های داخلی و خارجی استفاده کنید.

در انتهای مطلب، سعی داریم تا به مرور مطالب مرتبط با دوج کوین، رقیب اصلی شیبا بپردازیم.

ارز دیجیتال دوج کوین

این رمز ارز، یکی دیگر از رمز ارز های محبوب ایلان ماسک محسوب شده و به همین خاطر همواره شاهد توئیت ها و گزارشات مثبت از سوی او برای دوج کوین هستیم. با هر توئیت مثبت از سوی ایلان ماسک، جهش شگفت انگیز ارزش این رمز ارز را مشاهده خواهیم کرد.

همان طور که گفته شد، رمز ارز دوج کوین یکی از اصلی ترین رقبای شیبا محسوب می شود. البته این رقابت در زمینه ارزش گذاری نمی باشد، چرا که ارزش دوج کوین بسیار بیشتر از رمز ارز شیبا بوده و مبلغی در حدود ۰.۲ دلار ( ۷ هزار و ۵۰۰ تومان) می باشد.

برای مشاهده قیمت لحظه ای دوج کوین وارد لینک روبرو شوید : https://bitmino.com/coins/dogecoin/

این رمز ارز، سابقه ی بیشتری نسبت به شیبا داشته و در سال ۲۰۱۳ بع بازار عرضه شد. خوب است بدانید که خالق و مبدع این ارز دیجیتال شخصی به نام بیلی مارکوس می باشد. از مزیت های بی نظیر این رمز ارز می توان به سادگی در استخراج اشاره کرد. تا جایی که به همین خاطر، به یکی از رمز ارز های محبوب در ایران تبدیل شده و ماینر های بسیاری تمایل به استخراج این رمز ارز دارند.

از نظر کارشناسان مرتبط با این حوزه، دوج کوین در آینده به ارزش بسیار بیشتری خواهد رسید و مطمئنا یکی از محبوب ترین و پر تقاضا ترین رمز ارز های بازار دیجیتال خواهد بود. خوب است بدانید که شما می توانید علاوه بر بررسی کرده قیمت لحظه ای شیبا، قیمت لحظه ای دوج کوین را هم در وبسایت مجموعه ی بیتمینو مشاهده کنید.

گفتنی است که مجموعه و وبسایت بیتمینو bitmino.com ، مجموعه ای با سابقه و معتبر در زمینه آگاهی سازی برای بازار های مالی و به خصوص رمز ارزها بوده که می توانید با خیالی آسوده، از مقالات، اخبار و آموزش های ارائه شده در آن استفاده کنید.  

کد خبر: ۱۱۵٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha