۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
روایت پورابراهیمی از تفحص درباره بازار سرمایه| در زمینه تخلفات بورس با هیچ احدی تعارف نداریم
در گفتگو با بازار عنوان شد:

روایت پورابراهیمی از تفحص درباره بازار سرمایه| در زمینه تخلفات بورس با هیچ احدی تعارف نداریم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:با تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در صحن علنی و موافقت نمایندگان با آن، آغاز روند جدید ارزیابی عملکرد بازار سرمایه در کشور رقم خورده است.

 محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار،  از ورود جدی کمیسیون اقتصادی مجلس به حوزه بازار سرمایه خبر داد.

وی تاکید کرد: با ارائه طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در صحن علنی و موافقت نمایندگان با آن، آغاز روند جدید ارزیابی عملکرد بازار سرمایه در کشور رقم خورده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: به زودی تمام آن گزارش هایی که مبتنی بر عملکرد ناصحیح در حوزه بازار سرمایه کشور بوده در دستور کار کمیسیون اقتصادی و مجلس قرار خواهد گرفت.

پورابراهیمی با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار سرمایه هم در این راستا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان داشت: همچنین کمیسیون اقتصادی هفته آینده یکشنبه جلسه ای را با وزیر اقتصاد و مسئولین سازمان بورس خواهد داشت و این نشست برای بررسی موضوعات مربوط به وضعیت نابسامانی بازار سرمایه و عدم تصمیم سریع دولت برای بهبود شرایط این بازار است.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از سازمان بورس به دوره  فعلی هم تسری دارد، بیان داشت: از این رو امیدواریم هر چه سریعتر و همزمان با این تحقیق و تفحص و برنامه نظارتی در دست اقدام، دولت سیزدهم، اقدامات پایه‌ای و کوتاه‌مدت در بازار سرمایه را دستور کار قرار دهد تا انشالله نتیجه آن بهبود شرایط بازار سرمایه باشد.

پورابراهیمی با بیان اینکه ما تحقیق و تفحص از بازار سرمایه را محکم جلو می‌بریم، گفت: اما در رابطه با تخلفات بازار سرمایه با هیچ احدی تعارف نداشتیم و نداریم چه در دولت سیزدهم و چه در دولت یازدهم.

کد خبر: ۱۱۵٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha