۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
۲ مرکز فرآوری ماهیان خاویاری در مازندران فعال است
یک فعال صنعت شیلات در مازندران:

۲ مرکز فرآوری ماهیان خاویاری در مازندران فعال است

بابلسر- هادیان، یک فعال در صنعت شیلاتی و فروش خاویار در مازندران از فعال بودن دو مرکز فرآوری ماهیان خاویاری در استان و عرضه آن خبر داد.

محمد هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نسبت به عرضه و پخش خاویار در مناطق مختلف کشور می کنیم، افزود: بلوکا دریایی و پرورشی از جمله گونه هایی است که توزیع و پخش می کنیم.

وی با اظهار اینکه عرضه مستقیم خاویار ایران را برعهده داریم، به چهار نوع و گونه خاویار دریایی اشاره و اضافه کرد: فیل ماهی گران ترین و بزرگترین ماهی خاویاری دریای خزر محسوب می شود و گاه وزن آن تا ۱.۵ تن می رسد.

این فعال حوزه شیلاتی ادامه داد: خاویار فیل ماهی گران بها ترین خاویار دنیا به شمار می رود و گونه آسترای بومی خزر و چالباش، شیپ و ازون برون از دیگر گونه های خاویاری دریای خزر هستند که جزو فسیل‌های زنده جهان محسوب می شوند.

هادیان با بیان اینکه دو مرکز فرآوری ماهیان خاویاری در استان مازندران وجود دارد، گفت: صیدگاه میرود و مرکز خاویاری بابلسر اقدام به فرآوری ماهیان خاویاری می کنند و محصولات از طریق نمایندگی‌ها عرضه و پخش می شود.

وی اظهار داشت: خاویار پرورشی را در اوزان مختلف ۵۰ گرمی تا دو کیلویی گرمی و بسته به سفارش مشتری بسته بندی و عرضه می کنیم.

کد خبر: ۱۱۵٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha