۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
۵۰ درصد محصولات کشاورزی زنجان به سمت صنایع تبدیلی سوق داده شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

۵۰ درصد محصولات کشاورزی زنجان به سمت صنایع تبدیلی سوق داده شد

زنجان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان به برنامه‌های توسعه‌ای صنایع تبدیلی در استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد محصولات کشاورزی استان به سمت صنایع تبدیلی سوق داده شده است.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار، به توسعه صنایع تبدیلی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد محصولات کشاورزی استان به سمت صنایع تبدیلی سوق داده شده است و از هدر رفت محصولات کشاورزی جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی جزو برنامه های مهم جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: این استان در حوزه صنایع تبدیلی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه در سال بیش از سه میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود، گفت: زنجان در زمینه صنایع تبدیلی می تواند اقدامات خوبی را انجام دهد.

تاراسی ابراز کرد: باید برای توسعه صنایع تبدیلی باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود و دانشگاهیان نیز بیشتر در این خصوص فعالیت کنند.

وی افزود: با فرآوری محصولات کشاورزی از هدر رفت بیش از ۱۱۰ هزار تن محصول کشاورزی در استان زنجان جلوگیری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، تصریح کرد: استان قابلیت صادرات ۲۱ نوع محصول کشاورزی را دارد و این امر نشان می دهد می توان در حوزه صنایع تبدیلی اقدامات خوبی را انجام داد.

کد خبر: ۱۱٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha