۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
۹۸ درصد اصناف مازندران با طرح فاصله گذاری اجتماعی همراه شدند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۹۸ درصد اصناف مازندران با طرح فاصله گذاری اجتماعی همراه شدند

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تاکنون ۹۸ درصد بازاریان و اصناف با طرح فاصله گذاری اجتماعی همراه شدند و واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را برای کاهش زنجیره انتقال و حذف بیماری کرونا مهم برشمرد و گفت: تاکنون ۹۸ درصد اصناف و بازاریان استان با این طرح همراه شده اند و نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی اقدام کرده اند.

وی با بیان اینکه بازرسان صمت به صورت دوشیفته تا پاسی از شب مشغول فعالیت هستند و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می کنند، از تعطیلی بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد صنفی متخلف از ابتدای نوروز تاکنون در استان خبر داد.

قوانلو با عنوان اینکه بیش از ۱۵۶ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، همکاری اصناف را برای تعطیلی و بستن واحدهای صنفی برای حفظ سلامت مردم و مشارکت در طرح فاصله گذاری اجتماعی مطلوب بیان کرد و افزود: در حالحاضر بهترین تصمیم برای مهار و مدیریت بیماری و پیشگیری از شیوع آن تعطیلی اصناف و بازار است.

رئیس سازمان صمت مازندران درباره مدت زمان تعطیلی اصناف و بازار با بیان اینکه در حال حاضر این طرح تا ۲۰ فروردین قطعی شده است، یادآور شد: احتمال تمدید آن نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان ذخایر کالایی در استان مازندران به وفور و اندازه کافی وجود دارد از مردم خواست برای تامین مایحتاج نگرانی نداشته باشند.

کد خبر: ۱۱٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha