۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های زنجان/ وزش باد شدید
مدیرکل هواشناسی زنجان هشدار داد:

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های زنجان/ وزش باد شدید

زنجان - مدیرکل هواشناسی زنجان نسبت به آبگرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از سفرهای غیر ضروری و تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

رسول همتی در گفتگو با خبرنگار بازار، به وضعیت جوی زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان ابری بوده و بارش باران و برف تا روز سه شنبه بر آن حاکم می شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در استان زنجان با رعد و برق همراه خواهد بود، اظهار کرد: به مردم توصیه می شود در ارتفاعات تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی زنجان، با بیان بارش ها در مناطق  کوهستانی به صورت برف خواهد بود، گفت: بارش برف با تگرک همراه خواهد بود و بارش ها تا روز سه شنبه در استان مهمان است.

همتی نسبت به آبگرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و معابر هشدار داد و گفت: شهروندان از سفرهای غیر ضروری و تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

وی همچنین از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: سرعت وزرش باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر برساعت خواهد بود و لذا از شهروندان تقاضا می شود در خانه بمانند و در بیرون از منزل تردد نکنند.

کد خبر: ۱۱٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha