۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
بررسی وضعیت خودرو و تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی با حضور وزیر صمت
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد

بررسی وضعیت خودرو و تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی با حضور وزیر صمت

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این کمیسیون در نشست امروز خود ضمن رسیدگی به مسایل خودرویی و ارز ۴۲۰۰ تومانی با حضور وزیر صمت، بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ دیوان محاسبات را بررسی کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: در ابتدای جلسه فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان خود در نشست حضور یافتند و گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در حوزه های مختلف ارائه کرد و نمایندگان مجلس در ادامه سوالات و دغدغه‌های خود را در خصوص حوزه‌های خودرو، تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی، راه‌اندازی کارخانه‌ها و ... مطرح کردند.

وی ادامه داد: مقرر شد، در هفته‌های آینده جلسه دیگری برای بررسی حوزه صنعت و معدن و تجارت از نظر بودجه ای برگزار شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: دادستان دیوان محاسبات کل کشور به همراه دیگر معاونان اقتصادی دیوان در ادامه نشست امروز این کمیسیون حضور یافته و در خصوص بودجه پیشنهادی دیوان محاسبات برای سال ۱۴۰۱ مطالب خود را مطرح کردند.

مفتح بیان کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه تمام هزینه‌های پیشنهادی دیوان محاسبات را با دید کاهش هزینه ها مورد بررسی قرار دادند و نسبت به مواردی که به نظر می رسید ارقام رشد داشته است، خواستار توضیحاتی شدند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: بحث میزان استخدام‌ها و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در دیوان محاسبات یکی از مسایلی بود که مورد بررسی قرار گرفت. قرار است، این بودجه پیشنهادی بعد از تایید کمیسیون، به دولت برای درج در لایحه بودجه سال آینده مجلس ارسال شود.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha