۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
پارکهای علم و فناوری در صنعت گردشگری ورود کنند/خلق ایده های نو برای جذب گردشگر
فعال بخش خصوصی:

پارکهای علم و فناوری در صنعت گردشگری ورود کنند/خلق ایده های نو برای جذب گردشگر

زاهدان - حسینی، فعال بخش خصوصی در حوزه گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: پارک های علم و فناوری باید با خلق ایده های نو در صنعت گردشگری نقش آفرینی کنند.

مرتضی حسینی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: گردشگری صنعتی پرسود است که برای افراد زیادی به‌ شکل مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فناوری ها و ایده های نو در صنایع در صنایع مختلف گفت: پارکهای علم و فناوری می توانند با  ارائه‌ خدمات و عرضه‌ محصولات‌ نو و جدید در صنعت گردشگری ورود کنند و به رونق گردشگری در استان سیستان و بلوچستان کمک کنند.

این فعال بخش خصوصی گردشگری در استان سیستان و بلوچستان با تاکید برخلق ایده‌های نوین گردشگری و راه اندازی  کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در این زمینه، افزود: گردشگری خلاقانه امکان توزیع بهتر فعالیت های توریستی را در طول یک سال فراهم می کند.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم پیشنهاد می شود سه خانه خلاق گردشگری در شهرهای زابل،چابهار و زاهدان ایجاد شود.

حسینی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از دیدنی‌ترین مناطق ایران و جهان است، تصریح کرد: این استان یکی از قدیمی‌ترین مناطق ایران به شمار می‌رود و دارای آثار تاریخی ارزشمند و اماکن طبیعی بکر و بسیار زیبایی است که هر گردشگری را به خود جذب می کند.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha