۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
توزیع داروی مهار کرونا در مراکز خصوصی همچنان با مشکل مواجه است
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا:

توزیع داروی مهار کرونا در مراکز خصوصی همچنان با مشکل مواجه است

ساری - نماینده وزیر بهداشت در امور پیشگیری از بیماری کرونا در مازندران و گلستان گفت: توزیع دارو در داروخانه و مراکز خصوصی همچنان با مشکل مواجه است.

محمدمهدی ناصحی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توزیع دارو برای مهار کرونا در مراکز درمانی و پزشک خانواده انجام شده و داروهای مورد نیاز به وفور وجود دارد، اظهار داشت: از نظر توزیع دارو در مراکز خصوصی همچنان مشکلاتی وجود دارد و امیدواریم هرچه زودتر این مشکل رفع شود.

وی با اشاره به روند نزولی بیماری کرونا در مازندران اظهار داشت: شمار مبتلایان بستری شده از ۵۱۹ بیمار در روز به ۱۲۹ بیمار کاهش یافته است و این نشانه خوبی برای مهار و کنترل بیماری است.

نماینده وزیر بهداشت در امور پیشگیری از بیماری کرونا در مازندران و گلستان با تاکید بر رعایت بهداشتی فردی و اجتماعی، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را در کاهش تماس ها و قطع زنجیره انتقال مهم برشمرد و گفت: در حال حاضر ظرفیت خالی در مراکز درمانی و بیمارستانی وجود دارد و جای نگرانی نیست.

ناصحی با بیان اینکه در مجموع ۱۳۹۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، اظهار داشت: در حال حاضر روستاها کانون بیماری شده و بیشتر مراجعان از روستاها هستند و باید با رعایت بهداشت و حذف دید و بازدیدهای نوروزی به کنترل این بیماری کمک کنیم.

کد خبر: ۱۱٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha