۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
فعالان اقتصادی سمنان به کمک درمانگران کرونا آمدند/ اهدای ۲.۵میلیارد تومان تجهیزات پزشکی
رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

فعالان اقتصادی سمنان به کمک درمانگران کرونا آمدند/ اهدای ۲.۵میلیارد تومان تجهیزات پزشکی

سمنان - رئیس اتاق بازرگانی سمنان از اهدای تجهیزات پزشکی و درمانی به بیمارستان ها و بخش درمان استان توسط فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: مجموعاً دو و نیم میلیارد تومان تجهیزات به بخش درمان استان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر جمعه ای صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی مقابله با کرونا که به میزبانی اتاق سمنان و با حضور هیئت مدیره برگزار شد، ضمن اشاره به کمک های فعالان اقتصادی به بخش درمان استان، بیان کرد: برای روبارویی با کرونا فعالان اقتصادی استان از همان ابتدا با اهدای تجهیزات درمانی و پزشکی به کمک بخش درمان آمدند.

وی محور این کمک ها را درک مسئولیت اجتماعی شرکت ها در مقابله با ویروس کرنا دانست و تصریح کرد: از زمان تشکیل ستاد مقابله با کرونا در محل اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی استان برنامه های خوبی تدوین شده که از جمله آن ها اهدا و جمع آوری کمک به بخش درمانی بود. 

وی از اهدای دستگاه اکسیژن ساز و شش دستگاه ونتیلاتور در کنار یک دستگاه شوک الکترونیکی به بخش درمانی توسط فعالان اقتصادی خبر داد و بیان کرد: ۳۳ هزار و ۳۸۰ دستکش لاتکس، گان پزشکی، ماسک و لباس مخصوص نیز به بیمارستان ها کمک شده است. 

رئیس اتاق سمنان گفت: مجموع کمک فعالان اقتصادی استان سمنان به بخش درمان با محوریت اتاق بازرگانی دو نیم میلیارد تومان است، گفت: بخش کمک های دوم اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی در حال تهیه است.

جمعه ای از صاحبان کسب کار درخواست نمود تا نسبت به مسوولیت اجتماعی در مقابله با کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند و گفت: به محض آماده شدن مرحله دوم کمک ها بلافاصله به مراکز درمانی ارسال خواهند شد.

حمید علوی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی سمنان نیز گفت: فعالان اقتصادی از ابتدا تمام قد در کنار شبکه درمان بوده اند و توانسته اند کمک های قابل توجه ای را تهیه کنند.

وی افزود: باید از اهدا  کمک های بخشی اجتناب شود و سعی نماییم نیازها احصا و بصورت متمرکز کمک ها ارسال شود

شهرام پرویز عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه شرایط ایران نسبت به کشورهای اروپایی بسیار مناسب و مساعد است تا آنجا که توانسته ایم عرضه و تقاضا را به درستی مدیریت کنیم، گفت:  آمریکا و کشورهای اروپایی تولید کننده تکنولوژی هستند لذا در تهیه این اقلام دچار بحران شده اند و مجبور هستند ملزومات پزشکی خود را از کشورهای دیگر تامین‌نمایند.

کد خبر: ۱۱٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha