۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
مطالبات اندیکا در هیئت دولت مطرح می‌شود
رئیس جمهور:

مطالبات اندیکا در هیئت دولت مطرح می‌شود

اندیکا- رئیس جمهور گفت: مطالبات مردم اندیکا در جلسات هیئت دولت مطرح تا حد امکان مصوباتی تصویب شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در دیدار با عشایر و زلزله زدگان اندیکا اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری، فرمانداری اندیکا، جمعیت هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و دیگر متولیان امر اقدامات لازم را در دستور کار دارند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید تا آخرین توان برای کمک‌رسانی و در اختیار قرار دادن امکانات به این مردم شریف دریغ نکنند و خدمات رسانی به آنها با سرعت بیشتری صورت گیرد تا در آستانه فصل سرما وضعیت سکونت آنها ساماندهی شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه فرآیند خدمت رسانی از سوی دستگاه‌های اجرایی به ویژه سپاه و بسیج در این مناطق در حال انجام است، عنوان کرد: تا پیش از آغاز فصل سرما تمام نیازهای آن‌ها برطرف و امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

رئیسی گفت: مطالبات مردم اندیکا در جلسات هیات دولت مطرح تا حد امکان مصوباتی تصویب شود.

به گزارش بازار، رئیسی صبح جمعه به همراه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دومین سفر سرزده خود به استان خوزستان به اندیکا یکی از محروم‌ترین مناطق این استان رفت و در جریان مسایل و مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

وی پس از بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا شامگاه جمعه از طریق فرودگاه دزفول به تهران بازگشت.

کد خبر: ۱۱۴٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha