۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
سرمایه گذاران توسط مدیران ناکارآمد همدان در پیچ و خم های اداری گیر می افتند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

سرمایه گذاران توسط مدیران ناکارآمد همدان در پیچ و خم های اداری گیر می افتند

همدان- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جوانان توسط مدیران جدی گرفته نمی شوند، گفت: سرمایه گذاران علاقمند به حضور در همدان توسط مدیران ناکارآمد در پیچ و خم اداری گیر می افتند.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در اولین نشست بررسی نظام مسائل استان همدان که ظهر امروز جمعه در سالن شهدای دولت استانداری همدان و با حضور جوانان، فرهیختگان و نخبگان برگزار شد، عنوان کرد: خطاب و اجرای گام دوم انقلاب با جوانان است و کار باید به جوانان سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه کارها باید به جوانان سپرده شود، اظهار کرد: زبان جوانان را درک می کنیم اما ضعف ما این است که در جایی که طرح و برنامه داریم، قدرت اجرایی نداریم و در جایی که قدرت اجرایی هست، طرح و برنامه ای نیست و حال استاندار همدان بایستی این ها را به هم پیوند بزند.

برخی از دستگاه های اجرای استان همدان خوابیده اند و مدیران کار نمی کنند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید مکلف شوند که برای حل مشکلات، نشست های تخصصی با جوانان برگزار کنند، مطرح کرد: برخی از دستگاه های اجرای استان همدان خوابیده اند و مدیران کار نمی کنند.

حجت‌الاسلام فلاحی با تاکید بر اینکه دو چیز عامل توسعه در استان است، یکی طرح و برنامه دقیق و دیگری سرمایه، اظهار کرد: جوانان ما سرمایه مالی ندارند اما سرمایه فکری دارند ولی طرح های جوانان توسط مدیران جدی گرفته نمی شود و سرمایه گذاران که سرمایه مالی و مادی هم دارند، توسط مدیران ناکارآمد در پیچ و خم اداری گیر می افتند.

وی با بیان اینکه باید همه دستگاه های اجرایی در این مسیر پای کار بیایند، گفت: بررسی عملکرد مدیران نشان داد که بیش از ۵۰ درصد مدیران عملکردی ندارند ضمن اینکه صحبت‌های من بر اساس مدارک مستند است و بسیاری از ادارات ما تعطیل هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کنار نبود عملکرد از سوی مدیران، مسائل دیگر هم در همدان وجود دارد، به نبود ارتباط بحث های پژوهشی با جامعه اشاره کرد و افزود: باید بررسی کنیم که موضوع مقالات و طرح پژوهشی چقدر مطابق با نیازها است بنابراین دستگاه‌ها باید به سمت دانشگاه بیایند.

وی در پایان صحبت های خود به جلسه روز یکشنبه پیش روی مجلس نیز اشاره کرد و گفت: در این جلسه دو بحث شفافیت و هیئت نظارت بر نمایندگان را در پیش خواهیم گرفت که اگر موارد مدنظر قرار نگیرد و توجهی به دستور کار نشود، خودم انتقاد از مجلس را آغاز خواهیم کرد.

استفاده از جوانان به عنوان مشاور در دستگاه های اجرایی
استاندار همدان نیز با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات حل نمی‌شود مگر با یاری و همکاری جوانان گفت: دست یاری به سمت همه شما جوانان دراز می‌کنم و دست شما را به گرمی می فشارم.

علیرضا قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه کارگروه‌های تخصصی برای استفاده از ظرفیت جوانان استان همدان تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: پیشنهادم این است که همه این افراد با توجه به تخصصی که دارند در قالب کارگروه‌هایی که شکل گیری خواهد شد، حضور داشته و علاوه بر جلسات عمومی ماهیانه بتوانیم از تخصص این افراد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب کامل ترین سندی که پیش روی ما است و بر اساس آن می توانیم در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم، گفت: این سند، بیانیه گام دوم حضرت آقا است که به تفصیل مسائل در آن بیان شده و ایشان ویژگی های جوان انقلابی را مطرح و نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف را بیان کرده اند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: باید بدانیم در استان همدان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کنار هم زندگی می‌کنیم و باید همه این‌ها را گرداگرد ولایت جمع کنیم و امیدآفرین باشیم.

از جوانان، مجموعه هایی را شکل دهی می کنم تا در کنار مدیران ستادی قرار بگیرند و مشاورین آن ها باشند

وی با تاکید بر اینکه بیانات ما باید امیدآفرین باشد، عنوان کرد: از جوانان، مجموعه هایی را شکل دهی می کنم تا در کنار مدیران ستادی قرار بگیرند و مشاورین آن ها باشند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برخی معتقدند اگر کسی با دولت قبل همکاری کرده باید کنار رود، مطرح کرد: دولت های قبلی همگی برآمده از آرای مردم، با نظارت و شفافیت قانونی بوده اند و حکم تنفیض خود را از رهبر انقلاب گرفته بودند و مگر آن‌ها افرادی جزء انتخاب مردم بودند؟

کد خبر: ۱۱۴٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha