۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
انتقال پساب نیروگاه مفتح به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد نیاز به سرمایه گذار دارد
نماینده مردم همدان در مجلس:

انتقال پساب نیروگاه مفتح به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد نیاز به سرمایه گذار دارد

همدان - فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل آب منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و شهرک ویان گفت: انتقال پساب نیروگاه مفتح به این مناطق نیاز به سرمایه گذار دارد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در حاشیه بازدید از پست ٢٣٠ کیلو ولت همدان در گفتگو با خبرنگار بازار افزایش ظرفیت برق در استان را امری ضروی و لازم دانست.

وی افزود: جذب سرمایه گذار و تسهیل سرمایه گذاری در استان همدان نیازمند ایجاد زیر ساخت های مناسب بوده و صنعت آب و برق از زیر ساخت های حیاتی و مهم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن پست ۶ همدان به ظرفیت استان خبر داد و گفت: مشکل زمین و مجوزهای لازم حل شده است.

وی با بیان اینکه پست شهید همدانی نیاز به اخذ مجوز زمین و سرمایه گذاری قریب به ٣٠٠ میلیارد تومانی جهت تجهیزات اولیه دارد، یادآور شد: ۶۰۰ میلیارد تومان به منظور تکمیل پروژه نیاز است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حوزه برق تاکید کرد: مدیران مربوطه در اسرع وقت باید مشکلات مربوط به پست همدانی را حل کنند تا زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری هر چه سریعتر تسهیل شود.

 حجت الاسلام فلاحی با اشاره به مشکل آب منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و شهرک ویان بیان داشت: انتقال پساب نیروگاه مفتح به این مناطق نیاز به سرمایه گذار دارد.

کد خبر: ۱۱۴٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha