۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
 صنعت و اشتغال در گیلان مورد توجه ویژه قرار گیرد
منتخبان مردم گیلان در مجلس یازدهم:

صنعت و اشتغال در گیلان مورد توجه ویژه قرار گیرد

رشت - منتخبان مردم گیلان در مجلس یازدهم توجه به وضعیت صنعت و اشتغال و تکمیل پروژه های عمرانی را امری ضروری دانستند.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، منتخبان مردم گیلان در مجلس یازدهم در دیدار با استاندار خواستار توجه به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و توجه به وضعیت صنعت و اشتغال در استان شدند.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در دیدار با منتخبان مردم گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنا و اساس مردم سالاری دینی، نظامی ممتاز است و در کشورمان همه قوا پاسخگوی مردم هستند و البته خدمتگزاری به مردم در شرایط سخت و دشوارتر مایه رضایت و سربلندی بیشتر است.

وی با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان کنونی مجلس تصریح کرد : باید همه مدیران، خدمتگزاران مردم و نمایندگان بر اساس قانون و با همکاری، همدلی وتعامل برای توسعه و تعالی استان تلاش و کوشش کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: اسناد بالادستی ، سند چشم انداز ، سند آمایش و شاخص های استان، چارچوب کاری برای توسعه و پیشرفت استان هستند.

زارع همچنین به اقدامات دولت در مدیریت بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بیماری در استان کنترل شده و امیدوارم با همکاری خوب مردم از اولین استان هایی باشیم که از آن رها شویم.

توسعه گردشگری و کشاورزی، تکمیل پروژه های عمرانی در نقاط مختلف استان، پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به گیلان، توجه به وضعیت صنعت و اشتغال و نیز مدیریت بیماری کرونا و حوزه های بهداشت و درمان استان و امکانات بیمارستانی از موضوعاتی بود که از سوی منتخبان گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان شد.

کد خبر: ۱۱٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha