۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
مصرف بنزین در مازندران کاهش یافت
استاندار مازندران:

مصرف بنزین در مازندران کاهش یافت

ساری - استاندار مازندران از کاهش مصرف بنزین با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت تردد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر شنبه در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محور ساری - قائم‌شهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در تمامی مناطق مازندران، محورهای ورودی و خروجی در حال اجرا است، اظهار داشت: با اجرای این طرح میزان مصرف بنزین در استان کاهش چشمگیری یافته است.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین اجرا خواهد شد، اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مردم شاهد برچیده شدن بساط این بیماری منحوس در استان و کشور باشیم.

وی با عنوان اینکه دستگاه های مختلف برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پای کار هستند، هدف از اجرای این طرح را حفظ سلامت مردم برشمرد و گفت: پای جان مردم در میان است زیرا بیماری کرونا شوخی بردار نیست.

استاندار مازندران با تاکید براینکه از آمد و شد و تردد غیرضروری در استان جلوگیری می شود، گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از تردد هر خودرو غیربومی در استان جلوگیری و به شهرهایشان بازگردانده می شوند.

حسین زادگان با اشاره به فعال شدن بازرسان ویژه برای رصد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یادآور شد: وظیفه این بازرسان این است که تخلف و انحراف را رصد و به ستاد استانی مقابله با کرونا گزارش کنند.

کد خبر: ۱۱٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha