۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
۲۰۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌شرقی با مشکلات مختلف بانکی مواجه هستند
ضرورت راه‌اندازی مجتمع قضائی اقتصادی

۲۰۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌شرقی با مشکلات مختلف بانکی مواجه هستند

تبریز- منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم گفت: حدود ۲ هزار واحد تولیدی در استان ما با مشکلات مختلف بانکی مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری بازار، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز، اظهار کرد: محیط کسب و کار ما به یک بررسی و آسیب‌شناسی اساسی نیاز دارد تا موانعی که در ارتباط با تولید وجود دارد، شناسایی و برطرف شود.

وی افزود: کشور ما از نظر منابع انسانی، زیرساخت‌ها، معادن، طرح و ایده‌ها بسیار غنی بوده و وضعیت مطلوبی دارد؛ اما ملزومات دیگر تولید از جمله روان بودن محیط کسب و کار، مسائل اداری و حمایت‌ها هنوز مهیا نیست و بروکراسی اداری، خودتحریمی‌ها و قوانین دست و پاگیر اغلب مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: اگر بخواهیم تولید جهش یابد که خواسته مقام معظم رهبری و نسخه درمان مشکلات اقتصادی جامعه است، قوای سه‌گانه دولت، مجلس و دستگاه قضا هر چه سریع‌تر باید با هماهنگی کامل به وظایف خود برای تحقق این مهم عمل کنند.

معاون رئیس جمهور دولت دهم با بیان اینکه تصمیم اخیر قوه قضائیه مبنی بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود، بسیار تاثیرگذار است اما قدم دوم را هم قوه قضائیه باید بردارد و اختلافات واحدهای تولیدی را با بانک‌ها به نحوی حل و فصل کند.

کد خبر: ۱۱٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha