۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
۴۳۰ کمباین وارد خوزستان شد
معاون جهاد کشاورزی خوزستان:

۴۳۰ کمباین وارد خوزستان شد

اهواز - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۴۳۰ دستگاه کمباین وارد این استان شده است.

محمد قاسمی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هر ساله کمباین هایی که از سه گلوگاه هندیجان، بهبهان و اندیمشک وارد استان می شوند توسط اکیپ های فنی، علیه بیماری هایی که در دیگر استان ها وجود دارند، ضد عفونی می شوند و سپس شاهد ورود آن ها به استان هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان بهداشت در ورودی های استان نسبت به انجام تست های غربالگری در خصوص مبارزه با شیوع کرونا اقدام می کنند، افزود: نگرانی از کمباین های وروردی و رانندگان آن ها به استان نیست لذا در این زمینه از مسئولان درخواست داریم مانع ورود کمباین به استان نشوند تا بتوانیم برداشت را به خوبی در استان انجام دهیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تاکید کرد: با توجه به میزان سطوح قابل برداشت در استان، به حدود دو هزار دستگاه کمباین دیگر نیاز است که باید از سایر استان ها از جمله فارس وارد خوزستان شوند.

قاسمی نژاد در پایان با بیان اینکه خوزستان حدود ۵۳۰ دستگاه کمباین بومی دارد، گفت: پیش از این ۳۰۰ دستگاه کمباین برای برداشت تابستانه وارد استان شده بودند که همچنان در استان هستند و اخیرا نیز حدود ۱۳۰ دستگاه کمباین دیگر وارد استان شده است.

کد خبر: ۱۱٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha