۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
با ویدئو پروژکتور جیبی HOPFROG گوشی خود را تبدیل به سینما کنید!
تازه های دنیای تکنولوژی؛

با ویدئو پروژکتور جیبی HOPFROG گوشی خود را تبدیل به سینما کنید!

شرکت HOPFROG اقدام به تولید یک ویدئو پروژکتور ارزان، با کیفیت و بسیار کوچک کرده که امکان تماشای فیلم، عکس و حتی بازی کردن کاربران در صفحه نمایشی بزرگ را برای آنها فراهم می آورد.

به گزارش بازار، زمان تکامل گوشی های هوشمند و تولید نسخه های به روز آنها که دارای دوربین ها و کارت گرافیک با کیفیتی به نسبت نسل های قدیمی خود هستند، وابستگی کاربران به استفاده از رسانه این گوشی ها نیز افزایش یافته است. 

بسیاری از افراد عادت دارند با گوشی های خود بازی کنند، فیلم ببینند و حتی کارهای شخصی مهم خود مانند مبادلات بانکی را نیز با استفاده از آنها انجام داده و کمتر نیازی به استفاده از کامپیوترهای حجیم برای انجام امور روزمره برای کاربران حس می شود. 

اما تا به حال به این فکر کرده اید که فیلم یا عکس داخل گوشی خود را به جای صفحه کوچک نمایش گوشی، بر روی پرده ای بزرگ همراه با اعضای خانواده یا دوستان خود ببینید؟

شرکت HOPFROG که از سازندگان خوشنام قطعات جانبی گوشی های تلفن همراه در بازار محسوب می شود، به تازگی اقدام به تولید یک ویدئو پروژکتور ارزان، با کیفیت و بسیار کوچک کرده که امکان تماشای فیلم، عکس و حتی بازی کردن کاربران در صفحه نمایشی بزرگ را برای آنها فراهم می آورد. 

این ویدئو پروژکتور جدید که تنها ۹۹ دلار قیمت دارد، از طریق کابل VGA و یا به صورت وایرلس به گوشی تلفن همراه شما متصل شده و تصاویر موجود بر روی صفحه نمایش را بر روی دیوار یا پرده نمایش خانگی منعکس می کند. 

کنتراست تصویر این ویدئو پروژکتور از سوی شرکت سازنده، ۴۰۰۰:۱ و نهایت برد موثر آن برای نمایش تصاویر بر روی پردا نیز حدود ۳ متر اعلام شده است. 

رزولوشن تصویر این ویدئو پروژکتور کوچک که بر روی سه پایه مخصوص گوشی های تلفن همراه نصب می شود نیز ۱۰۸۰ مگا پیکسل اعلام شده که برای استفاده خانواده کاملا مناسب به نظر می رسد. 

این پروژکتور همچنین قابیلت اتصال به هر دو سیستم عامل iOS و اندروید را داشته و با این حساب، تمامی کاربران تلفن های هوشمند همراه، از هر برندی قابلیت اتصال به آن را داشته و می توانند از تصاویر آن استفاده کنند.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha