۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیاردریالی سرمایه در گردش به بخش صنعت و معدن
پست بانک ایران عنوان کرد

اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیاردریالی سرمایه در گردش به بخش صنعت و معدن

پست بانک ایران و صندوق توسعه ملی، قرارداد سپرده گذاری ریالی سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن واقع در مناطق برخوردار را به ارزش ۲۵۰میلیارد ریال امضا نمودند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مطابق قرار داد امضا شده، سپرده گذاری ریالی جهت اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به فعالیت های دارای توجیه بخش های خصوصی و تعاونی و بنگاه های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی بخش صنعت و معدن (به استثنای بخش ساخت مسکن) واقع در مناطق برخوردار پرداخت خواهد شد.

بنا براین گزارش: نرخ سود تسهیلات پرداختی به متقاضیان ۱۶ درصد با مدت بازپرداخت حداکثر یکساله در قالب سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن واقع در مناطق برخوردار و تسهیلات با اولویت فروش اقساطی، مرابحه و مشارکت مدنی خواهد بود.

همچنین طرح ها و فعالیتهای واجد الویت برای سرمایه در گردش طرحها و فعالیت های تولیدی شامل؛ بهره مندی شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از تسهیلات ریالی و افزوده شدن این حوزه به فعالیت های دارای اولویت قراردادهای دانش بنیان بخش صنعت و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای پروانه بهره برداری تولید فناوری اطلاعات (نرم افزار) از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند امکان استفاده از تسهیلات را خواهند داشت.

این گزارش می افزاید: سقف اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای اشخاص حقیقی یکصد میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی ۳۰۰میلیارد ریال تعیین شده است.

شایان ذکر است :کلیه متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از تسهیلات مذکور به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha