۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
مجلس در اسرع وقت به موضوع اخلال در جایگاه های سوخت ورود می کند| بحث گران کردن بنزین مطرح نیست
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

مجلس در اسرع وقت به موضوع اخلال در جایگاه های سوخت ورود می کند| بحث گران کردن بنزین مطرح نیست

نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه امکان سوخت گیری با نرخ آزاد در جایگاه های سوخت امکان پذیر است، گفت: مسائلی که در رابطه با گرانی حامل های انرژی مطرح می شود فقط شایعه است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مصطفی نخعی، با اشاره به ایجاد مشکل در استفاده از کارت های سوخت خودروها از قبل از ظهر امروز، گفت: متاسفانه اختلالی در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده که مسئولان در شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی در حال پیگیری آن هستند اما با دستور وزیر نفت امکان سوخت گیری در جایگاه ها با نرخ ۳ هزار تومان و نفت و گاز با نرخ ۶۰۰ تومان فراهم است و تیم های پشتیبان سامانه هوشمند در استان ها نسبت به راه اندازی سامانه اقدام کرده اند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان بحث گران کردن حامل های انرژی شامل بنزین و نفت و گاز مطرح نیست، افزود: مسائلی که در این خصوص مطرح می شود فقط شایعه است لذا خواهشمندم مردم عزیز به این شایعه ها توجهی نکنند، همچنین کمیسیون انرژی در اولین فرصت به مسئله برای رسیدگی به ابعاد موضوع و علل به وجود آمدن مشکل ورود خواهد کرد. جای هیچ نگرانی نیست و از مردم خواهشمندم اگر نیازی ندارند فعلا به جایگاه های سوخت مراجعه نکنند و به زودی مشکل حل خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۳٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha