۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
سوخت رسانی به مردم با وجود اختلال در سامانه کارت سوخت نباید متوقف شود
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

سوخت رسانی به مردم با وجود اختلال در سامانه کارت سوخت نباید متوقف شود

شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سوخت رسانی به مردم باید با وجود اختلال در سامانه کارت سوخت تداوم یابد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در رابطه با بروز اختلال سامانه کارت سوخت، گفت: سامانه سوخت سال‌ها در بستر IT فعال بوده و تامین امنیت شبکه آن برعهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران است و در حال حاضر هم باید سریعا موضوع را بررسی و مدیریت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی به مردم باید بدون وقفه انجام شود، ادامه داد: اگر حمله سایبری رخ داده و یا اختلالی در شبکه داخلی ایجاد شده و یا هر اتفاق دیگر، باید سریعا جبران شود. هر چند باید بروز چنین اتفاقی پیش بینی و جایگزینی برای آن در نظر گرفته می‌شد اما هم اکنون آن چیزی که اولویت داشته تداوم سوخت رسانی به مردم تا زمان بر قراری کامل سامانه کارت سوخت است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با شایعه احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی اظهار کرد: توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان وزارت نفت اعلام شده که فعلا افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار نبوده و در صورتی که دولت چنین برنامه‌ای داشته باشد باید از قبل به مردم اطلاع رسانی کنند ضمن اینکه مجلس هم چنین اجازه ای نخواهد داد و در صورت وجود چنینی تصمیمی حتما باید توسط مجلس تایید شود.

کد خبر: ۱۱۳٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha